• Anonym (ser skönt ut....)

Till er tjejer som haft sex med en annan tjej?

Jag blir så kåt av att titta på filmer där två tjejer har sex med varandra. 
    Är själv tjej. 
    Har aldrig någonsin varit kär i nån tjej och tänker aldrig på mitt eget kön som något attraktivt eller så. Utan det är killar jag suktar efter på det sättet.
    Men att se tjejsex gör mig verkligen superkåt.

Du tjej som varit med om det:
    Hur var det första gången du hade sex med en annan tjej?   
    Hände det överraskande eller hade du anat det innan?
    Hade du fantiserat om det tidigare?
    Vad gjorde ni?
    Kändes det konstigt att smeka och slicka en fitta?
    Fick du orgasm?

Jättetacksam för svar!            

• Svar på tråden Till er tjejer som haft sex med en annan tjej?
  • sandraren

Hej.
    Du är bicurius och behöver få uppleva för att få svaren :)

Men jag kan ändå bjuda på mina relativt nyligen gjorda erfarenheter. Jag chattade med en kvinna på victoria milan och tillslut möttes vi på ett fik och när vi satt där ville vi bara ta i varann. Gick till bilen och första gången jag fick kyssa en kvinnas bröst var oerhört omtumlande! Lyckorus gjorde att vi ville mer.

Tog in på hotell (vi är gifta med män) och älskade i fyra timmar nonstop. Det var inte alls som att ha sex med män där det är över när han har kommit. Vi kom och fortsatte tills vi kom igen och det var den bästa mesta sexupplevelsen jag nånsin haft. Jag är 37 år och vet nu att jag är Bi ;) men att sex med kvinnor är skönast!

Do it!

Troysan skrev 2013-02-11 19:54:03 följande:
    Haha, bra försök lilla gubben ;)

Va?
    Ja ÄR tjej!

Snälla, tror ni att bara karlar kan ha ha sexfantasier eller??     
    sandraren skrev 2013-02-11 19:59:06 följande:
    Hej.

Men jag kan ändå bjuda på mina relativt nyligen gjorda erfarenheter. Jag chattade med en kvinna på victoria milan och tillslut möttes vi på ett fik och när vi satt där ville vi bara ta i varann. Gick till bilen och första gången jag fick kyssa en kvinnas bröst var oerhört omtumlande! Lyckorus gjorde att vi ville mer.

Tog in på hotell (vi är gifta med män) och älskade i fyra timmar nonstop. Det var inte alls som att ha sex med män där det är över när han har kommit. Vi kom och fortsatte tills vi kom igen och det var den bästa mesta sexupplevelsen jag nånsin haft. Jag är 37 år och vet nu att jag är Bi ;) men att sex med kvinnor är skönast!

Do it!
    Tack för ditt svar!

Jo jag vet att jag behöver få uppleva det för att veta...

Vad härligt ni hade det.
    Kan du inte berätta vad ni gjorde? 
    Var det som du tänkt dig innan?

Hade hon varit med en tjej förut?

Provade ni 69.a?

Fler som kan och vill svara??            
  • Anonym (Tjejer är hetast ;))
    sandraren skrev 2013-02-11 19:59:06 följande:
    Hej.

Do it!

Vad är viktoria milan för sida?! Tell me ;)
  • dayne

Det var nästan 10 år sedan (jag var 15 första gången) så jag minns inte så mycket ^^ Men jag minns att det var spännande och roligt :)

Jag hade varit galet kär i en klasskompis i ett halvår (jag visste att hon var gay). Men jag reflekterade aldrig över det särskilt mycket. Det kändes naturligt även om jag alltid varit hetero innan.

Nej inte innan jag träffade den tjejen.

Vad gjorde ni? 

Första gången så gjorde vi inget avancerat, använde mest fingrarna och provade olika ställningar och så :)

Nej, det kändes naturligt och helt underbart! Mycket bättre än att runka/suga kuk.

Fick du orgasm?

Nej, då hade jag ännu inte lärt mig hur jag skulle få orgasm med en annan person, kunde bara få det själv. Men nu har jag lärt mig :) 
  • Anonym (underbart)

Spännande och väldigt sexigt o hett. Hon var så mjuk och len jämfört med en man.

Vi hamnade lite för nära varann efter att vi skaulle sova i samma säng efter krogen... stämningen bara förändrades. 

Ja jag har fantiserat om det innan.

Vad gjorde ni? 

Hahaha ja, hade sex helt enkelt. vill inte gå in på detaljer. 

Nej det kändes inte konstigt men ovant. 

Fick du orgasm?

Japp! 
Svar på tråden Till er tjejer som haft sex med en annan tjej?