• Wavva81

Barn med diagnos!

Hej hej, Jag har en dotter med lindrig utvecklingsstörning, DCD, drag av autism och ADHD! Jag vill dela erfarenheter med andra föräldrar till barn med särskilda behov! Ibland så känner jag mig soom den sämsta mamman i hela världen :( syskonen kommer i kläm, jag blir irriterad och ibland arg. Ibland Känner jag mig maktlös och ledsen. Mitt stackars barn! Det är ju för allt i världen inte hennes fel :( jag blir så ledsen över att jag ibland tappar tålamodet och bara vill skrika. När jag ser henne i ögonen så vill jag bara gråta! VARFÖR har min älskade unge fått det här?! Kram från en mamma som ibland känner sig ensammast i hela världen

• Svar på tråden Barn med diagnos!
  • Litet My

Känner igen mig, sonen är 7 år med Atypisk Autism och uppmärksamhetstörning, vilket gör att när han sätter igång att tex trotsa så eskalerar det totalt och han kan själv inte ge sig, ALLT ska tjaffsas om, och jag blir lika trött och arg VARJE gång just nu känns det som och gormar tillbaka.

Blir less och arg på mig själv för ungen är genom snäll och gör inte en fluga förnär egentligen och vill alla väl men ändå blir det så fel.  

• hannalood

Hej Jag har en dotter med lindrig utvecklingsstörning, autistiska drag mm. Vill du ha kontakt maila mig/ hanna

Svar på tråden Barn med diagnos!