• ettmirakel

RUL imorgon, någon mer än jag som ska? sjukt nervös! :D

Hej alla, imorgon ska jag på RUL ska för första gången sen mitt barn är så nervös .. :o
    är det någon mer än jag som ska på RUL nu dom här närmaste dagarna som kanske vill prata och lugna varandra och bara prata allmänt sen kanske lägga upp bild från RUL skulle varit så kul har inte direkt någon kompis eller något som har barn som jag umgås med så skulle varit roligt att ha någon att prata med iaf eller någon att följa som ska ha ungefär samtidigt som mig.

Min lilla/lille är beräknad enligt mensen 14/7-2013 och längtar snart ihjäl mig och namnen har jag och min kille redan kommit på.. :)

Flicka: Amilia
    Pojke: Adrian

hoppas det är någon som skriver

PUSS Hjärta

ps. är just nu i vecka 19 (18+1) <3

• Svar på tråden RUL imorgon, någon mer än jag som ska? sjukt nervös! :D
  • Gummibjörnen88

Hej! Jag var på RUL idag :). Allting såg bra ut och jag var så orolig för att något skulle vara fel men som tur är var allt bra. Enligt rul är jag i 18+1 idag och har bf 15/7.

Hur gick rul för dig?

• minipaj

Jag har rul på tisdag! :) Såg barnet i vecka 8 så det här blir andra gången. Är i vecka 17+4 och har bf runt 20/7 :) Är jätte nervös och orolig men ser samtidigt fram emot det såklart!

Hur gick det för dig? :)

• ettmirakel
    minipaj skrev 2013-02-14 16:38:41 följande:
    Jag har rul på tisdag! :) Såg barnet i vecka 8 så det här blir andra gången. Är i vecka 17+4 och har bf runt 20/7 :) Är jätte nervös och orolig men ser samtidigt fram emot det såklart!

Hur gick det för dig? :)

allt var jätte bra med min bebis dom flytta bak mig fyra dagar så är nu i vecka 17+6 tror jag annars är jag egentligen i 18+3 enligt sista mensen.. men dom ville dubbelkolla hjärtat på bebe .. men sa till mig noggrant att jag inte skulle vara orolig hjärtat slog jätte bra och det var ingenting fel med bebis men skulle få komma tillbaka på ett extra besök nästa vecka den 22e. blev först lite nervös tänkte

shit är något fel..  men nej så ska bli super kul att se bebis igen och dom kunde inte se könet så får nog reda på det också hihi :)
Svar på tråden RUL imorgon, någon mer än jag som ska? sjukt nervös! :D