• mooon

    tjäna pengar hemifrån

    Vad finns det flöt tops till att man ska kunna tjäna pengar hemifrån ???

  • Svar på tråden tjäna pengar hemifrån
  • rocky14
    linneasSynergy skrev 2013-03-20 20:50:24 följande:
    Jag jobbar också hemifrån med ett seriöst bolag skicka mig gärna ett meddelande så berätta jag mer. 
    ok är intresserad av detta kan du skicka info?
  • FridaHall

    Jag kan hjälpa de som vill att tjäna pengar hemifrån, men det kräver självklart arbete (inga förkunskaper utöver dator + internet, engelska är en fördel men inte ett måste) för som verkligheten ser ut så kommer inte bara pengar som ett brev på posten, dock behöver det inte krävas några extrema arbetstimmar om man är duktig och flitig. Om någon är intresserad så är det bara att maila mig på FridaHall1@hotmail.com så förklarar jag lite närmare och ger er mer info!

  • raroy

    Återupplivar denna tråd igen. För jag sitter själv i en situation då jag vill tjäna extra pengar och börja arbeta hemifrån. Jag letar själv efter något säkert, ingenting med att spela spel och förlora massa pengar på vägen!

    Ett tips jag fick av en vän va en manual som guider dig till att bygga hemsidor och bloggar som du kan tjäna ganska mycket pengar på. Man bygger hemsidor som får trafik och som man tjänar pengar på med tack av annonsörer -  se: www.earnmoney.se/tjana-pengar-hemifran/

    Håller just nu på att testa den metoden. Men annars kan man ju svara på enkäter exempelvis: www.enkatplaneten.se/

    Eller något som  är en trend just nu verkare det som är att sälja tjänster billigt på www.fiverr.com

  • Tove

    Har du möjlighet att lägga ner tid och en liten slant för att komma igång, har jag en seriös lösning. Jag kan ställa mig fullt bakom metoden då det har fungerat för mig.

    Gå gärna in på min sida om det låter lockande: www.inspohub.com

    /Tove

  • Aandy
    Hej, kan tipsa om att det går att tjäna tusentals kronor helt riskfritt genom att utnyttja spelbonusar. Metoden går ut på att du utnyttjar olika bonuserbjudanden från spelbolag och sedan omsätter man pengarna på ett riskfritt sätt.
    Det är nämligen så att när du registrerar dig hos ett bolag och sätter in pengar så får du en bonus, vanligtvis är bonusen lika stor som din första insättning, dock behöver du omsätta (spela för) pengarna ett visst antal gånger för att kunna ta ut dom.
    Jag har tjänat över 20 000 kr på denna metod på en månad och kan garantera att det fungerar. Det finns idag över 15 spelbolag som erbjuder generösa bonusar på totalt över 15 000 kr, dessa beskriver jag närmare på min sida samt länkar till deras sidor och bonusar.
    Följ guiden jag har satt ihop på www.riskfriapengar.se så kan du också börja tjäna pengar. Observera att det bara går att utnyttja bonusarna en gång per person. Men är man fler i hushållet eller har en partner/kompis så kan metoden upprepas flera gånger! Metoden i säg är väldigt enkel och då du läst in dig på hur det fungerar så är själva processen väldigt snabb och pengarna kommer trilla in. Idag förvånas man av att det faktiskt går att tjäna pengar så här enkelt, även jag gjorde det första gången men det var verkligen värt det. Mycket roligt man kan hitta på för pengarna t.ex. resa, liten insats till boende eller renovering eller bara investera för framtiden, valet är ditt!
    Väl mött på www.riskfriapengar.se , du kommer inte ångra dig.
  • Mickieee22

    Tjena tänkte bara jag skulle nämna ett sätt som faktiskt funkar riktigt bra om man bara gör som det står.
    man får träning och allt man behöver gör är att driva traffik till en länk så fixar programmet resten med en sale funnel som tar upp alla leads och fortsätter att promota bra erbjudande som folk faktiskt vill ha och då är det inte svårt att sälja till dom ett riktigt bra sätt att tjäna pengar och inte så mycket jobb för att få snurr på det heller. tycker att alla ni som är ute efter att tjäna pengar på internet borde prova detta.
    http://oqmv4x.operationquickmoney.training/54760990b6c91

  • carolinqua

    Hej! 

    Jag är ny medlem här på Familjeliv. Jag är en egenföretagare med många järn i elden.

    Jag driver bloggen Denandraresan.com som handlar om vårt resande liv som småbarnsfamilj. Jag har skrivit en artikel om hur det är att vara Digital nomad och hur man kan få inkomster utan att ha någon utbildning genom att frilansa och få passiva inkomster som tex affiliates. Det kanske passar någon av er eftersom man lika gärna kan göra det i Sverige som i vilket land som helst.

    Mina tre verksamheter förutom bloggen är försäljning av 

    Hängmattor - www.hamaca.se
    Pashminasjalar och cashmere - www.mypashmina.se
    Naturliga mattor - www.mattor-online.se

    Vi söker återförsäljare (vi erbjuder en tjänst som heter Dropshipping som innebär att vi skickar ut direkt till slutkunden så att de som har webshoppar inte investera i eget lager om de inte vill) och säljare som får provision. Hör av er till mig genom att maila epostadresserna som finns på hemsidorna om ni är intresserade.

    Mvh

    Caroline


  • Loppan0614

    Jag blev tipsad av en nära vän för ettag sen om en grej . Hon har kört de ettag och de ger pengar men de tar ca 2 månader innan man kan ta ut lite . Jag va väldigt skeptisk till de men tänkte att jag testar . Har kommit en bit på väg nu och de ser ljust ut ???? och jag ser ju vad hon får ut . Kan informera dig mer om du vill :) och om du inte hittat nåt som ger pengar än .

  • tusseluu

    hej jag hör mycket om neobux här och jag har provat det problemet är ju bara det att när man väl har ca 600 "anställda" så slutar typ hälften att clicka annonser vilket betyder att pengarna sinar äckligt fort och man är tillbaka på noll vilket är surt när man har lagt ner mycket tid.
    det jag vet fungerar är ju helt klart att köpa billigt på ebay och sälja dyrt i sverige och har en sida där det beskrivs lite mer ingående kolla www.billigbilstyling.com

    mvh tusses

  • Du ka

    Hej, jag skulle råda dig att gå med i en PTC (paid to click), det brukar vara gratis att gå med och man får betalt via Paypal. 
    Du kan ju kolla tex här best-ptc vad som passar just dig.

  • AxelS

    Hej,

    Vi har blivit av med en av navkapslarna till vår Emmaljunga från -91. Är det någon som kan ge tips eller hjälp med hur vi kan få tag på nytt?

    Med vänliga hälsningar

    Axel

Svar på tråden tjäna pengar hemifrån