• Pussgurkan

Börjat må illa vecka 13?

Hej på er! Jag är i vecka 13 (12+6) och fram tills nu sluppit illamående (nästan) men nu vekar det va slut på det! I måndags fick jag världens magknip och även igår (tisdag) sen idag har jag vart illamående dagen. Dessutom är magen helt uppsvullen. Någon som vart med om illamående som börjar såhär sent eller ska man va orolig? Det brukar ju annars gå över såhär dags enligt alla texter man hittar...

• Svar på tråden Börjat må illa vecka 13?
  • 878909
    Pussgurkan skrev 2013-02-13 16:24:36 följande:
    Hej på er! Jag är i vecka 13 (12+6) och fram tills nu sluppit illamående (nästan) men nu vekar det va slut på det! I måndags fick jag världens magknip och även igår (tisdag) sen idag har jag vart illamående dagen. Dessutom är magen helt uppsvullen. Någon som vart med om illamående som börjar såhär sent eller ska man va orolig? Det brukar ju annars gå över såhär dags enligt alla texter man hittar...

Det är olika från person till person. Va illamående i början men sen försvann det i några v. Är nu i v 13+6 och för 1-2 v sesan började ja få tillbaka illamåendet. Men denna gången mer intensivt än i början. Nu kräks jag med, och har svårt för lukter vilket jag inte har haft alls i början. Så läs dig inte blind på va som står i texter för alla är olika. oxh skulle de skriva om hur alla har det olika så blir det alldeles för mycket text ;P Detta är nog mer bara vad de flesta känt. Men inte alla ^^
Svar på tråden Börjat må illa vecka 13?