• Anonym

Han är för trött för att tänka på sex överhuvudtaget säger han :(

kort och gott: jag är en 27-årig tjej och bor ihop med min kille som är 29, sedan cirka 1,5 år tillbaka. innan det var vi ihop på distans i två år och sågs varannan helg, då var sexet rykande hett, vi kunde ligga 7-8 gånger på en helg haha...

sedan hopflytten så tar han aldrig initiativ, skickar aldrig heta sms (han säger att de e för att han e rädd o skicka fel, men när jag föreslog appen blacksms så skickar han ändå ingenting), han gör ingenting för att kåta upp mig, han är inte intresserad av leksakerna jag köpt, porr kollar vi bara på om jag initierar det. 

kort och gott är jag den drivande i allt. så var inte sexet när vi sågs varannan helg, då ville båda lika mycket. 

men sen jag flyttade 30 mil till honom (flytten var för övrigt jag som initierade också och han hade hellre gjort slut än att ha flyttat till mig), så har det blivit så här kasst.

jag har en 6-åring sen innan och vi har en 15-månaders son gemensamt. men jag är i samma form som innan, inga bristningar, tränar mycket, ser bra ut och är samma tjej som innan.

jag bjuder på spontana avsugningar, jag vill lätt en gång om dagen, men har gått ner till att ta initiativ kanske varannan var trejde dag. längre än så kan inte jag vänta, och då har vi ju sex. men jag vill ju att HAN ska vilja.

nu säger han att han är för trött för att tänka på sex. men jag gör typ ALLT hemma själv (mammaledig), jag lagar hans mat, jag städar, jag tränar, osv. det han gör är att jobba, vilket visserligen är jobbigt, men det gjorde han ju när vi sågs på distans också.

han tränar också, 4-5 gånger i veckan och det har han ju ork till.

så vad menar han med att han är för trött?

jag är trött på att känna mig osexig. om vi duschar ihop så får jag till o med ta initiativ för han gör ingenting. man kan ju tro att jag var rena shrek-bruden så otänd som han verkar.

på sistone har han fått svårt att avsluta sex, svårt att komma när jag suger av honom osv. det hade han aldrig förut. när vi sågs på distans kunde han ha sex med mig två gånger på en halvtimme. nu kan vi inte ens ha sex två gånger på en dag, det är fysiskt omöjligt......

är det så här det ska vara?

han säger att det aldrig kommer bli likadant nu när vi bor ihop.

happ. :( 

• Svar på tråden Han är för trött för att tänka på sex överhuvudtaget säger han :(
  • Anonym
    S4M skrev 2013-02-14 20:37:10 följande:
    Så pröva att inte vara förutsägbar, ge honom en utmaning och låt honom kämpa för att få dig i säng. När det kommer en invit le och tacka nej och få honom att förstå att han behöver få dig att känna dig speciell och uppskattad.  
    jag ska verkligen försöka. det är så svårt bara. jag tror jag komme rhoppas att han ska ta initiativ och så säger han bara sov gott och ger mig en puss och så tänker man fan fan fan hehe...

• Anonym
    Anonym (xan) skrev 2013-02-14 20:22:19 följande:
    Men det är inte säkert att han är kåt bara för att han orkar träna. Inte alls samma sak. Träningsork sitter i kroppen, sexork sitter i huvudet.
    Olika människor är olika känsliga för att lusten går ner vid trötthet och påfrestningar. Jag kan vara jättestressad och ändå vilja ha sex, min man tappar lusten fortare om det är körigt på jobbet tex.
    Är man trött eller stressad är det bra att träna, så i längden är det nog bra att TS kille prioriterar det. Det är inte fel av TS att vilja ofta, men med två små barn kan man inte bli sur på att partnern inte vill ha sex varje dag. Lite kompromiss behövs nog för att det inte ska bli mera ond cirkel, att killen känner sej tjatad på och tappar lusten mera.
    han säger att han tänder på mig, att jag är vacker, sexig och söt. men att han inte tänker på sex alls. det förvirrar mig. typ, när han tränar på gymmet och ser en snygg tjej, tänker han inte på sex då?

han verkar inte göra det i samband med mig iaf :(  
  • Anonym (**)

Kunde nästan tro att du pratade om min sambo. Han NEKAR till avsugningar helt han. Rejält störande.

• Anonym
    Anonym (**) skrev 2013-02-14 21:14:20 följande:
    Kunde nästan tro att du pratade om min sambo. Han NEKAR till avsugningar helt han. Rejält störande.
    oj det skulle aldrig min göra. han säger aldrig nej till sex, men det jag är trött på är att han aldrig tar initiativ. ALDRIG. 

riktigt trist.  
  • The Bandit

Han har det för bra din karl :) Vad gör han på gymmet ?? Börjar man undra . Jag är ju själv kille men fan skulle jag inte gå till gymmet varje dag  ,familjen kommer först !! Och dess utom jobbar skift så lägger man vell tiden på frugan och barnen i första hand.Dra åt handbromsen stäng igen MUSEN i en vecka haha ;)

• Anonym
    The Bandit skrev 2013-02-14 22:36:58 följande:
    Han har det för bra din karl :) Vad gör han på gymmet ?? Börjar man undra . Jag är ju själv kille men fan skulle jag inte gå till gymmet varje dag  ,familjen kommer först !! Och dess utom jobbar skift så lägger man vell tiden på frugan och barnen i första hand.Dra åt handbromsen stäng igen MUSEN i en vecka haha ;)

haha :D ja jag vet att han har det bra och det säger han själv med :P han får maten lagad och jag älskar att ge honom avsugningar. bara det liksom ;) 

och vad han gör på gymmet? ja, tränar får jag hoppas hehe. vissa dagar är han bara iväg till gymmet kanske 2 gånger, men då går han ut ochgår en timme istället. han har ett stort behov av att röra på sig, men tyvärr inte i sängen hahaha.

jag stänger ju typ igen musen eller vad man ska säga :P kommer krävas seriös och hederlig förföring från hans sida, något som han aldrig provat under de tre år vi varit ihop. för antingen har vi mötts halvvägs eller så har jag förfört honom...hehe. 
  • Anonym

vissa VECKOR är han bara iväg två gånger skulle det ju stå ;P 

• Anonym

men som sagt han är mycket bra med barnen, han bygger med lego, byter bajsblöjorpå löpande band, matar, leker, etc etc. så kanske mycket av hans energi går till det? men det är ju KUL tycker jag. och han får ju ändå variationen med att åka till jobbet, jag är ju hemma med barnen 12-13 timmar varje dag :P 

men kan inte förstå det där med trötthet..okej om vi hade barn som är vakna jämt, men helt ärligt sover de båda jättebra, och ända sedan lillen var nyfödd så har jag tagit VARJE natt. så första halvåret var jag en riktig bitch för då vaknade han varannan timme och ville äta och före fem på morgonen och var pigg hehe...men TROTS detta, orkade och ville jag ha mycket sex haha.

så nja, trött köper jag inte. ingen lust köper jag, men då tycker jag han kan stå för det ochta reda på varför... 

• The Bandit

För mig låter det som att du är min dröm tjej ;) men aja så är det vell dom som är sugna får inget å tvärt om haha.
    Hoppas det löser sig och han kommer i gång :) Fan snusk sms som är så skoj å få ,det kan han vell bidra till tycker man ju haha :)

• Anonym
    The Bandit skrev 2013-02-15 12:27:28 följande:
    För mig låter det som att du är min dröm tjej ;) men aja så är det vell dom som är sugna får inget å tvärt om haha.
    Hoppas det löser sig och han kommer i gång :) Fan snusk sms som är så skoj å få ,det kan han vell bidra till tycker man ju haha :)

nja, min sexårings pappa och jag var ihop sex år. första tre åren hade vi sex 2-3 ggr om dagen, sista tre åren en gång om dagen, och då tog han alltid initiativ :P så jag blev bortskämd med det då. och så träffar jag den här killen, som är mycket tryggare och stabilare och det är mer kärlek än passion. verkar inte som att man kan få både och?

ja eller hur, snuskiga sms är ju det bästa som finns, spelar ingen roll om man bara är ifrån varandra nio timmar när han är på jobbet, jag tycker sånt är jättespännande och ett diskret sätt att flirta utan att barnen "drabbas" av det haha :D

när vi bodde isär och jag skickade bilder eller sms så fick han ju gå ifrån och runka för att han blev så kåt, eller åtminstone så skrev han långa meddelanden tillbaka allt han ville göra med mig.

nu om jag skriver till honom (eller till o med om jag skickar en sexig bild) så skriver han bara typ: någon är sugen märker jag.

samma sak varje gång. så nu har jag slutat skicka sex-sms :((

jag hoppas också han kommer igång. nu har vi inte haft sex sedan i tisdags och han visar inga kåthetstecken alls än.....jag kör på pussar och kramar utan tafs och väntar in honom. igår när vi låg i sängen så sa han: jaha ska vi sova nu eller?

(det är hans sätt att ta initiativ för då hoppas han att jag ska säga att jag hellre vill ha sex och sen har vi det).

istället sa jag bara ja visst och sen släckte jag lampan hahaha.

nu har han jobbat eftermiddag hela veckan, så jag förstår att han inte vill varje dag. MEN nu har vi hela helgen för oss själva, stora grabben är hos pappan så det är lugnt här hemma med bara lillen. nu borde han ju ta initiativ åtminstone en gång kan man tycka.

men vi får se, själv tänker jag ligga lågt iaf.

min största "skräck" är att han går på toa och runkar istället eller nåt när inte jag tar initiativ, för då behöver han ju inte sex sen på flera dagar....han får gärna runka om han vill, men då ska han kunna sätta på mig samma dag anser jag. och det kan han inte så då tycker jag han kan spara den lilla lust han har till mig. själv kan jag onanera och vilja ha sex två timmar senare, men han funkar inte så :( 
  • S4M
    Anonym skrev 2013-02-15 14:14:11 följande:
     igår när vi låg i sängen så sa han: jaha ska vi sova nu eller?

(det är hans sätt att ta initiativ för då hoppas han att jag ska säga att jag hellre vill ha sex och sen har vi det).

Världens mest romantiska förförelseteknik? Jag rekommenderar att du mailar honom ett par sexnoveller så att han kommer upp på banan igen, han verkar ha glömt bort hur man förför...
  • The Bandit
    Anonym skrev 2013-02-15 14:14:11 följande:
    nja, min sexårings pappa och jag var ihop sex år. första tre åren hade vi sex 2-3 ggr om dagen, sista tre åren en gång om dagen, och då tog han alltid initiativ :P så jag blev bortskämd med det då. och så träffar jag den här killen, som är mycket tryggare och stabilare och det är mer kärlek än passion. verkar inte som att man kan få både och?

ja eller hur, snuskiga sms är ju det bästa som finns, spelar ingen roll om man bara är ifrån varandra nio timmar när han är på jobbet, jag tycker sånt är jättespännande och ett diskret sätt att flirta utan att barnen "drabbas" av det haha :D

när vi bodde isär och jag skickade bilder eller sms så fick han ju gå ifrån och runka för att han blev så kåt, eller åtminstone så skrev han långa meddelanden tillbaka allt han ville göra med mig.

nu om jag skriver till honom (eller till o med om jag skickar en sexig bild) så skriver han bara typ: någon är sugen märker jag.

samma sak varje gång. så nu har jag slutat skicka sex-sms :((

jag hoppas också han kommer igång. nu har vi inte haft sex sedan i tisdags och han visar inga kåthetstecken alls än.....jag kör på pussar och kramar utan tafs och väntar in honom. igår när vi låg i sängen så sa han: jaha ska vi sova nu eller?

nu har han jobbat eftermiddag hela veckan, så jag förstår att han inte vill varje dag. MEN nu har vi hela helgen för oss själva, stora grabben är hos pappan så det är lugnt här hemma med bara lillen. nu borde han ju ta initiativ åtminstone en gång kan man tycka.

men vi får se, själv tänker jag ligga lågt iaf.

min största "skräck" är att han går på toa och runkar istället eller nåt när inte jag tar initiativ, för då behöver han ju inte sex sen på flera dagar....han får gärna runka om han vill, men då ska han kunna sätta på mig samma dag anser jag. och det kan han inte så då tycker jag han kan spara den lilla lust han har till mig. själv kan jag onanera och vilja ha sex två timmar senare, men han funkar inte så :( 
    Ja vad säger man , Hoppas han kommer i gång till helgen då ni har tid för varandra :)
    Själv blir det mys med mig sj som vanligt haha går ledig i en vecka nu så det blir inget annat gjort en snusk ett par gånger om dagen HAHA, 

Hmm sms å bilder det är ju det man vill få !! Jag går i gång direkt så har ja alltid haft det i mina förhållanden.
    Det är både spännande och mysigt samt att man bygger upp en snuskig tanke tills man kommer hem :)

• Anonym
    S4M skrev 2013-02-15 15:35:55 följande:
    Världens mest romantiska förförelseteknik? Jag rekommenderar att du mailar honom ett par sexnoveller så att han kommer upp på banan igen, han verkar ha glömt bort hur man förför...
    han läser ju tyvärr inte, och porr tycker jag inte man lär sig mycket om förförelseteknik av att titta på, där är det ju pang på bara haha...

annars tycker jag han borde läsa lite 50 shades, för det jag gör jag och precis som 50 miljoner andra kvinnor så är det precis så jag vill bli förförd ;)  
  • Anonym
    The Bandit skrev 2013-02-15 16:17:43 följande:
    Ja vad säger man , Hoppas han kommer i gång till helgen då ni har tid för varandra :)
    Själv blir det mys med mig sj som vanligt haha går ledig i en vecka nu så det blir inget annat gjort en snusk ett par gånger om dagen HAHA, 

Hmm sms å bilder det är ju det man vill få !! Jag går i gång direkt så har ja alltid haft det i mina förhållanden.
    Det är både spännande och mysigt samt att man bygger upp en snuskig tanke tills man kommer hem :)

ja men är man singel så är det ju rätt förståeligt =) 

eller hur, sms är guld värt, men nåt sånt sker alltså inte här längre så vi bygger aldrig upp nån spänning. istället ska vi gå hela dagen och inte flirta alls och sen när vi lägger oss ska jag per automatik va sugen och ta initiativ till sex med honom.....suck,.  
  • The Bandit
    Anonym skrev 2013-02-15 17:38:02 följande:
    ja men är man singel så är det ju rätt förståeligt =) 

eller hur, sms är guld värt, men nåt sånt sker alltså inte här längre så vi bygger aldrig upp nån spänning. istället ska vi gå hela dagen och inte flirta alls och sen när vi lägger oss ska jag per automatik va sugen och ta initiativ till sex med honom.....suck,.  
    Jo singel är inte det samma , Du får ta och ha skoj ensam och se om han kommer igång :)

• Cookiesandcream

Usch vilken trist situation. Fy fan för att behöva låtsas vara ointresserad av sex ett tag i förhoppning om att ens egen man ska visa lite kärlek och kåthet! Nej jag tror inte jag skulle orka spela spel på det sättet, tycker inte det ska behövas! Om jag var du skulle jag säga att det här inte är ett liv jag är intresserad av att leva. Jag är fortarande ung och vill känna mig åtrådd av min livskamrat för i helvete! Säg att han får gå till en läkare och ta prover, hans brist på sexlust kan ju faktiskt ha en fysisk orsak.

Svar på tråden Han är för trött för att tänka på sex överhuvudtaget säger han :(