Han är för trött för att tänka på sex överhuvudtaget säger han :(
kort och gott: jag är en 27-årig tjej och bor ihop med min kille som är 29, sedan cirka 1,5 år tillbaka. innan det var vi ihop på distans i två år och sågs varannan helg, då var sexet rykande hett, vi kunde ligga 7-8 gånger på en helg haha...
sedan hopflytten så tar han aldrig initiativ, skickar aldrig heta sms (han säger att de e för att han e rädd o skicka fel, men när jag föreslog appen blacksms så skickar han ändå ingenting), han gör ingenting för att kåta upp mig, han är inte intresserad av leksakerna jag köpt, porr kollar vi bara på om jag initierar det.
kort och gott är jag den drivande i allt. så var inte sexet när vi sågs varannan helg, då ville båda lika mycket.
men sen jag flyttade 30 mil till honom (flytten var för övrigt jag som initierade också och han hade hellre gjort slut än att ha flyttat till mig), så har det blivit så här kasst.
jag har en 6-åring sen innan och vi har en 15-månaders son gemensamt. men jag är i samma form som innan, inga bristningar, tränar mycket, ser bra ut och är samma tjej som innan.
jag bjuder på spontana avsugningar, jag vill lätt en gång om dagen, men har gått ner till att ta initiativ kanske varannan var trejde dag. längre än så kan inte jag vänta, och då har vi ju sex. men jag vill ju att HAN ska vilja.
nu säger han att han är för trött för att tänka på sex. men jag gör typ ALLT hemma själv (mammaledig), jag lagar hans mat, jag städar, jag tränar, osv. det han gör är att jobba, vilket visserligen är jobbigt, men det gjorde han ju när vi sågs på distans också.
han tränar också, 4-5 gånger i veckan och det har han ju ork till.
så vad menar han med att han är för trött?
jag är trött på att känna mig osexig. om vi duschar ihop så får jag till o med ta initiativ för han gör ingenting. man kan ju tro att jag var rena shrek-bruden så otänd som han verkar.
på sistone har han fått svårt att avsluta sex, svårt att komma när jag suger av honom osv. det hade han aldrig förut. när vi sågs på distans kunde han ha sex med mig två gånger på en halvtimme. nu kan vi inte ens ha sex två gånger på en dag, det är fysiskt omöjligt......
är det så här det ska vara?
han säger att det aldrig kommer bli likadant nu när vi bor ihop.
happ. :(