• Chelsea021

    Förvirrad!!!

    Hej på er! 
    Är ny här på sidan och vet inte riktigt om min fråga passar in just här, men jag testar.

    Det är så att jag har haft upprepande missfall i 10 års tid så jag har tappat räkningen. Jag har gått som längst till vecka 16. Och nu till min fråga. Jag skrapades den 14 januari i v.19 men fostret hade dött i v 16 och jag har testat neg efter det. Men denna vecka har jag mått jätte illa och kräkts flera ggr (misstänkte magsjuka först) så jag tog ett test bara för "skoj skull" och jag fick världens chock för det visade positivt!!!! Tog 3 test till och alla visar likadant. Är det inte för tidigt för att kunna bli gravid efter en skrapning? Jag har aldrig blivit skrapad förr, min kropp har alltid tagit hand om det själv. 
    Tacksam för svar.. 

  • Svar på tråden Förvirrad!!!
  • TWH

    Hej, ledsen för alla dina missfall. Har du kollat upp om du har immunologiproblem? Det hade jag utan att veta och efter nio missfall fick jag det konstaterat. Till din fråga, man brukar räkna en skrapning som 1a dagen på mens så det låter rimligt att du skulle kunna vara gravid igen🌺 vad sa de att missfallet berodde på? Det senaste? Kram

  • Chelsea021

    Hej och tack för ditt svar!
    De tog en massa blodprover vid skrapningen men jag har inte fått svar på de än. Och jag fick inge var vad mf berodde på den här gången, eller jag har aldrig fått reda på det. Det enda de säger är att allt ser normalt ut!!!! Beklagar dina mf också.. Kram 

Svar på tråden Förvirrad!!!