Längtar efter Dig skrev 2013-02-20 15:58:28 följande:
När började din son sova hos sin pappa då? Vilken tur att han ville ha honom över natten. Har du inte vänner också som kanske kan ställa upp?
Okej, då ska jag kolla på den sidan.. den var gratis också såg jag :) Tack för tipset!! :)
Nu när du är singel känner du inte att du saknar någon att dela allt med?
Ursäkta att jag frågar så många frågor men undrar så hur jag ska få mig själv att räcka till för min son och även för mig själv.
Har inte så mycket vänner efter det att ja flyttade tillsammans med pappan och vi flyttade till ett helt annat län så..
Nä de gör ja inte :). Ja trivs väldigt bra med att va själv , men de tror ja inte alla gör kanske, men för mig funkar det väldigt bra. De gäller att va lycklig även om man inte lever tillsammans med någon , det tycker jag är viktigt.
Att man ska kunna va glad och känna ro över att kunna va själv också.
Ja tycker det som hjälpt mig mest är att ja har valt att jobba väldigt mycket med mig själv som människa. Och ja tror att om inte ha hade gjort de så hade ja kanske inte känt såhär som ja gör nu , på samma sätt.
Sen är det upp till var och en hur de vill göra med sitt liv. Men ja tänker som såhär : Hur ska du kunna bli fullt lycklig i en relation om du inte är fullt lycklig bara med att va med dig själv. :)
Det kommer att räcka till. Du ska se till att må bra. Ut och gå eller träna. Gör saker som får dig att må bra helt enkelt.
Nu när man är föräldrer så har man ansvar över att må bra , inte bara för sin egna del , utan också för barnet. Så att barnet också mår bra. :)