Någon som provat amningsthe? Hjälpte det?
Hej! Jag undrar om du har provat amningsthe och vad gav det i så fall för effekt?
Hej! Jag undrar om du har provat amningsthe och vad gav det i så fall för effekt?
sj behovde jag ingen hjalpmedel for amma, men har en van som testade nan nasspray..hon sa att det funkade
Jag drack det men vet inte hur bra det funkade. Det var gott och definitivt inget farligt för bebisen. Try it.
Något som garanterat hjälpte var öl förresten. Det är värskedrivande och fick verkligen igång mjölkproduktionen.
Jag gillade inte smaken.
Jag fick Syntocinon nässpray utskrivet istället och det funkade bra. BVC-sköterskan kan skriva ut det, bara att ringa men man får betala det själv. Kostar 100-150kr beroende på apotek.
Öl (lättöl) och svagdricka hjälper mjölkproduktionen.
Annelie varför och hur gammal var din bebis då du fick detta nässpray? Min bebis är 4 månader och jag har alltid känt att jag har lite för lite mjölk trots att jag ständigt ammar för att få större mängd. Konstigt att min BVC ssk ej sagt att detta spray finns!?! Tänker att det kanske bara är i början det används?
Tet var bra för mig ammade mitt barn bara min mjölk tills han var 6månader, hade inte mycket mjölk fösta två månader använde jag flaskan.