• Anonym (trök)

tråkigt med sex

den senaste tiden har sexlusten släppt fullkomligt.
    samlag ger mig ingen vidare njutning. tro fan det när jag knappt ens känner ngt...
    men killen är kåt hela tiden. han vill knulla mig jämt.
    imorse var han som vanligt extremt sugen o kåt o började typ knulla mig i sömnen. jag blev skittrött o irriterad på hans stötande så jag avslutade samlaget o gick ut ur sovrummet.
    han tycker jag e as skön, men jag känner ingenting. helt, totalt meningslöst.

från att ha haft mkt och ganska skönt sex till det här...jag sover hellre eller läser en bok än knullar med min pojkvän. ser inte poängen.

vad göra?

• Svar på tråden tråkigt med sex
  • Scarlet 0007

Är du kär i karln?

• Anonym (samma)

Samma här och ja jag är kär i min kille. Slidan är ju ett rätt okänsligt område egentligen (ska ju komma ut ett barn där), så det är ju inte meningen att det ska kännas så mycket för tjejer att knulla. Min kille tycker också det är asskönt, han stönar skitmycket av att stoppa in den och jag låter han få göra det även om jag inte känner så mycket alls. Det gör ju inte ont (då jag lätt blir våt) så då tycker jag att man kan ställa upp ibland när killen vill knulla och kanske fejka lite stön om man inte vill ligga helt tyst medan knullet pågår.

• Anonym (samma)

Forts. Jag läser också hellre en bok än knullar, det är bara min kille som tar initiativ till att knulla, men som jag skrev ovan kan man ju "släppa till" lite då och då, kanske var tredje gång han tar initiativ eller nåt.

• Scarlet 0007

Okänsligt område?? Det ska inte kännas så mkt för tjejer att knulla??! Oh lord. Stackare. Knipövningar?..

• Anonym

Korsord är mer givande

min man blev gradvis impotent och sen slocknade min lust som var kvar

vi ligger aldrig   

• Anonym (samma)
    Scarlet 0007 skrev 2013-02-18 19:11:35 följande:
    Okänsligt område?? Det ska inte kännas så mkt för tjejer att knulla??! Oh lord. Stackare. Knipövningar?..

Ja själva slidan är ett ganska okänsligt område och just därför känns det inte så mycket att få en kuk uppkörd där. Slidan är ett rätt okänsligt område pga att det ska komma ut ett barn där. Hade det funnits en massa nerver där och varit ett känsligt område så hade det gjort mycket mer ont att föda barn än vad det redan gör. Det finns biologiböcker att låna på biblioteket om du känner att du behöver uppgradera dina kunskaper. Knipövningar gör väl inte att det börjar växa fler nerver i slidan?
  • Anonym (trök)
    Anonym (samma) skrev 2013-02-18 18:57:54 följande:
    Samma här och ja jag är kär i min kille. Slidan är ju ett rätt okänsligt område egentligen (ska ju komma ut ett barn där), så det är ju inte meningen att det ska kännas så mycket för tjejer att knulla. Min kille tycker också det är asskönt, han stönar skitmycket av att stoppa in den och jag låter han få göra det även om jag inte känner så mycket alls. Det gör ju inte ont (då jag lätt blir våt) så då tycker jag att man kan ställa upp ibland när killen vill knulla och kanske fejka lite stön om man inte vill ligga helt tyst medan knullet pågår.
    jag har oxå funderat på hur okänslig man är i fettan...har fött ett barn för 3,5 år sen o vet inte hur mkt känseln påverkats...
    men det känns orättvist att bara han ska få njuta när samlag ska handla om två...
    ska man köpa sig en massiv dildo då o köra tills man kommer...har hört att man blir tajtare efter orgasm. för när jag kommer kramar jag åt hans kuk så mkt att det blir smärtsamt/skönt för honom o blir väl tajtare?
  • Anonym (trök)
    Scarlet 0007 skrev 2013-02-18 18:37:54 följande:
    Är du kär i karln?
    jag är kär  o vi ska flytta ihop nu i mars..
  • Anonym (samma)
    Anonym (trök) skrev 2013-02-18 19:53:57 följande:
    jag har oxå funderat på hur okänslig man är i fettan...har fött ett barn för 3,5 år sen o vet inte hur mkt känseln påverkats...
    men det känns orättvist att bara han ska få njuta när samlag ska handla om två...
    ska man köpa sig en massiv dildo då o köra tills man kommer...har hört att man blir tajtare efter orgasm. för när jag kommer kramar jag åt hans kuk så mkt att det blir smärtsamt/skönt för honom o blir väl tajtare?
    Just att knulla och att ha samlag fungerar ju på det viset. Men det finns ju annat sex att ägna sig åt. Du skriver att du ändå får orgasm? Antar att det är via klitoris då? Ni får väl ha mer smek.- och oralsex så kanske det blir mer rättvist? Känsligaste delen på klitoris sitter ju inte i slidan, kvinnor och män är skapta olika så ni får ha sex på olika sätt så att BÅDA får njutning. 

Själv bryr jag mig inte att knullet är så mycket skönare för min man, är inte intresserad av sex så.   
  • Scarlet 0007
    Anonym (samma) skrev 2013-02-18 19:31:38 följande:

Ja själva slidan är ett ganska okänsligt område och just därför känns det inte så mycket att få en kuk uppkörd där. Slidan är ett rätt okänsligt område pga att det ska komma ut ett barn där. Hade det funnits en massa nerver där och varit ett känsligt område så hade det gjort mycket mer ont att föda barn än vad det redan gör. Det finns biologiböcker att låna på biblioteket om du känner att du behöver uppgradera dina kunskaper. Knipövningar gör väl inte att det börjar växa fler nerver i slidan?
    Oj, vad lustigt. Din syn på saken och alltihop. Du har inte fött barn va?.. "Mycket mer ont" är ett relativt begrepp och frågan är om det vore fysiskt möjligt att utstå mer smärta än att föda barn utan att trilla av pinn.

Om du hade fött barn hade du förmodligen haft en barnmorska som förklarat vikten av knipövningar för dig. Av flera olika anledningar. Om du själv läst så mycket litteratur i ämnet borde du även veta att knipövningar gör just detta: förutom att de tränar upp slidmuskulaturen så att du blir tightare och därför känner mer så skapas det fler nerver i slidan, blodtillförseln ökar. Känsligheten ökar. Summa kardemumma.

Om du har en okänslig muff och inte tycker att det känns att få en kuk uppkörd där, som du skriver, så är det nog något som får stå för dig. Hur förklarar du annars den vaginala orgasmen?
  • Anonym (samma)
    Scarlet 0007 skrev 2013-02-18 20:57:05 följande:
    Oj, vad lustigt. Din syn på saken och alltihop. Du har inte fött barn va?.. "Mycket mer ont" är ett relativt begrepp och frågan är om det vore fysiskt möjligt att utstå mer smärta än att föda barn utan att trilla av pinn.

Om du hade fött barn hade du förmodligen haft en barnmorska som förklarat vikten av knipövningar för dig. Av flera olika anledningar. Om du själv läst så mycket litteratur i ämnet borde du även veta att knipövningar gör just detta: förutom att de tränar upp slidmuskulaturen så att du blir tightare och därför känner mer så skapas det fler nerver i slidan, blodtillförseln ökar. Känsligheten ökar. Summa kardemumma.

Om du har en okänslig muff och inte tycker att det känns att få en kuk uppkörd där, som du skriver, så är det nog något som får stå för dig. Hur förklarar du annars den vaginala orgasmen?

Precis, hade slidan varit känsligare så hade vi dött av smärtan som uppkommer vid barnafödande. Hur kan knipövningar skapa fler nerver i slidan? Kanske att knipövningar kan återskapa nerver som förlorats i samband med baranfödandet, men nte att det skapas mer nerver. 

Den vaginala orgasmen är det endast några få kvinnor som kan få, och det jag har hört är att de kvinnor som kan få vaginal orgasm har en tjockare slidvägg (eller om det var tvärtom). Den vaginlala orgasmen beror ju på g-punkten och alla kvinnor kan inte få det, faktum är att det endast är ett fåtal som kan det. Många beskriver också den vaginala orgasmen som att den knappt känns, lustigt va? Klitorisollonorgasmen är mycket starkare och känns mycket mer, förmodligen på alla nerver som ollonet på klitoris har och som inte finns i slidan.   
  • Anonym (trök)
    Scarlet 0007 skrev 2013-02-18 20:57:05 följande:

jag har bara upplevt orgasm genom att jag använder stimuli av vibrator på klittan samtidigt som jag blir penetrerad, antingen av hans fingrar eller kuk.
    ibland känns fingrarna mer då dom kommer åt i andra vinklar...
  • Anonym (trök)
    Anonym (samma) skrev 2013-02-18 21:04:49 följande:

Precis, hade slidan varit känsligare så hade vi dött av smärtan som uppkommer vid barnafödande. Hur kan knipövningar skapa fler nerver i slidan? Kanske att knipövningar kan återskapa nerver som förlorats i samband med baranfödandet, men nte att det skapas mer nerver. 

Den vaginala orgasmen är det endast några få kvinnor som kan få, och det jag har hört är att de kvinnor som kan få vaginal orgasm har en tjockare slidvägg (eller om det var tvärtom). Den vaginlala orgasmen beror ju på g-punkten och alla kvinnor kan inte få det, faktum är att det endast är ett fåtal som kan det. Många beskriver också den vaginala orgasmen som att den knappt känns, lustigt va? Klitorisollonorgasmen är mycket starkare och känns mycket mer, förmodligen på alla nerver som ollonet på klitoris har och som inte finns i slidan.   
    bra o veta!
  • FruT81

Berätta hur du vill ha det
    och ha mer sex hjälper dig att få ökad lust......

• Anonym (trök)

jag har tagit mig tid till att fundera kring situationen som råder, dvs bristande intresset av sex..
    är inte det e ganska vanligt att hamna i såna svackor här i livet? antingen på det ena sättet eller det andra?

jag genomgår en annan sorg/förlust/eller vad man nu kan kalla det just nu då jag är mitt uppe i en flytt och förändring. Jag kommer inte få vara med mitt barn på samma sätt som jag alltid varit van vid heller, vilket får det att skrika inom mig... det gör ont i kroppen på mig, precis som träningsvärk bara av att veta att man inte kommer få tillbringa alla sina dagar med ens barn... en otrolig sorg som får mig att tappa fattningen över andra saker...

det e kanske därför jag inte e så pöksugen numera när jag hellre vill vara en förälder till mitt barn på heltid o inte bara varannan vecka...

kanske borde byta tråd?

• Anonym (mannen)

Hej!
    Vill bara säga: vilken intressant och bra tråd. Bra att några skriver vad de egentligen känner. Stämmer bra med vad som går att läsa i seriösa böcker i ämnet.
    Jag tror det finns lite sexhets och prestationsångest lite var stans. Att komma vaginalt är grejen och gör man inte det är man misslyckad och det är något som de flesta kvinnor bör klara av osv.
    Bra att ni öppnar dörren!

Det får även mig att tänka efter lite. Jag är tämligen missnöjd med sexet där hemma (för lite och för dåligt). Sexet har alltid funkat bra med mina ex och där var det slick och pill och orgasmer. Trodde aldrig att sexet kunde bli något problem helt enkelt. Bara man pratade med varrandra, gav varrandra tid osv. Tyvärr blev det annorlunda med min livspartner. Inga orgasmer. Slick och pill var det inte så mycket vilja till i början och numer är det helt borta. Bara in-ut i missionären och tämligen sällan. Min partner säger att det är skönt och att hon vill ha det på det sättet, vill inte ha slick eller pill.
    Nu undrar jag. Blåljuger hon? hon kanske inte gillar sex överhuvudtaget och vill köra in-ut bara för att det är det minst sköna och berör henne minst.
    eller??

Intressant, kanske ni drog upp gardinen för mig? 

• 100kgpappa

Känsla för smärta och beröring är inte samma sak, de tjejer jag haft sex med har då haft hög känslighet i slidan.

Det gäller att hushålla med föraktet, med hänsyn till det stora antalet behövande...
  • Anonym (trök)

Jag tror att känsligheten i muttan blivit försvagad efter barnafödsel.
    Han känner tok mycket o han tycker jag har starka muskler för jag kan knipa så hårt att det gör ont på han säger han, (o han har en ngt mindre kuk än genomsnittet både på längd o bredd...)
    jag krampar ganska mkt i underlivet när jag stimulerar klitoris samtidigt under samlag, men är ändå alltid osäker på om det e orgasm jag får då den är så obetydlig... tror känseln e försvagad big time.

men klittan tappar aldrig känsel...så ett tips. införskaffa en klitt-vibrator. avgörande.

Svar på tråden tråkigt med sex