-
Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
-
Svar på tråden Varför kissar folk ute i ett bostadsområde?
-
Jaha, dagens kisstråd......
-
Är det du som bor där och som nyligen installerat lampor med rörelsedetektor? Lycka till.
-
men idag igen????
Du är tråkig med alla dina kisstrådar!
-
Veronica betyder urinblåsa på latin
-
ahh med fylld blåsa hade jag kissat där då bryr man sig inte om de som bor där bara om att få kissa.
Har kissat på sådana ställen många gånger..... -
Men hur många gånger ska du ställa samma fråga egentligen?? Suck.....
-
Varför det här stora intresset för andras kissvanor?
Vart kommer det ifrån ts, är det en feish att läsa om hur andra kissar? -
ja det är löjligt men det kan kanske vara något med jämställdhet att även tjejer ska kunna kissa uteEnter Sandman skrev 2013-02-19 20:33:14 följande:Varför det här stora intresset för andras kissvanor?
men det är nog inte fiction det finns faktiskt sådana här platser det vet jag av egen erfarenhetEnter Sandman skrev 2013-02-19 20:33:14 följande:Varför det här stora intresset för andras kissvanor?
Inte illa att bli medlem för en stund sen o hitta just den här kisstråden.
Nästan så att man tror att nån har fler än ett nick.
-
Kan du inte bara lägga mer dessa fåniga trådar o sluta skicka massa mail till medlemmar på fl ! Kan ingen stänga av denna människa , hon börjar bli otäck nu!
-
Varför alla dessa kisstrådar??
-
zumba skrev 2013-02-19 22:09:19 följande:Kan du inte bara lägga mer dessa fåniga trådar o sluta skicka massa mail till medlemmar på fl ! Kan ingen stänga av denna människa , hon börjar bli otäck nu!
Hon?
Är vi verkligen säkra på det? -
Nä det är vi inte jag gick bara på hennes nick ! Vill inte ha dennes mail
-
Varför man kissar ute? För att man läst om en kissgränd i Linköping på FL? Suck. Borde inte ämnet vara - bokstavligt - uttömt vid det här laget?
-
tydligen finns det många pissvakter här på familjeliv som vill skrämma folk från att ha en fri debatt om offentlig urineringElaifiknow skrev 2013-02-20 19:11:19 följande:Varför man kissar ute? För att man läst om en kissgränd i Linköping på FL? Suck. Borde inte ämnet vara - bokstavligt - uttömt vid det här laget?