• VeronicaH

Varför kissar folk ute i ett bostadsområde?

Var ute med några kompisar från jobbet på ölprovning och när vi skulle hem behövde alla kissa akut. Eftersom toaletterna på stationen är så äckliga ville de andra att vi skulle kissa ute. Vi tar kissgatan sa en av tjejerna. Det är där alla kissar ute sa hon. Jag trodde det var någon ödslig gata där det inte bodde någon. Men när vi kom dit var det typ en asfalterad innergård i ett bostadsområde. Den oskrivna regeln var tydligen att männen kissade ute på gatan medans kvinnorna gick in på gården och kissade. Och som där stank piss, fy fan att bo där och många hade redan varit där när vi kom för där var en massa pölar på marken. Jag tyckte så synd om de som bodde där. Men när de andra hukade och kissade gjorde jag också det. Men varför tror du att folk väljer ut en plats som liksom blir som en offentlig toalett där alla kissar? Så respektlöst mot de som bor där. Frågan är hur man gör själv nästa gång man måste kissa ute om man kommer gå dit igen då vet faktiskt inte?
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Varför kissar folk ute i ett bostadsområde?
  • La Lola

Jaha, dagens kisstråd......

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Ramborg

Är det du som bor där och som nyligen installerat lampor med rörelsedetektor? Lycka till.

42.
  • Nyfiken gul

men idag igen????

Du är tråkig med alla dina kisstrådar!

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Severus

Veronica betyder urinblåsa på latin

Piece of cake to get rid of a piece of shit...
  • Annikadahl

ahh med fylld blåsa hade jag kissat där då bryr man sig inte om de som bor där bara om att få kissa.

Har kissat på sådana ställen många gånger..... 

• Enter Sandman

Varför det här stora intresset för andras kissvanor?
    Vart kommer det ifrån ts, är det en feish att läsa om hur andra kissar?  

• Annikadahl
    Enter Sandman skrev 2013-02-19 20:33:14 följande:
    ja det är löjligt men det kan kanske vara något med jämställdhet att även tjejer ska kunna kissa ute
  • Annikadahl
    Enter Sandman skrev 2013-02-19 20:33:14 följande:
    men det är nog inte fiction det finns faktiskt sådana här platser det vet jag av egen erfarenhetSkrattande
  • La Lola

Inte illa att bli medlem för en stund sen o hitta just den här kisstråden.
    Nästan så att man tror att nån har fler än ett nick.

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • zumba

Kan du inte bara lägga mer dessa fåniga trådar o sluta skicka massa mail till medlemmar på fl ! Kan ingen stänga av denna människa , hon börjar bli otäck nu!

• Enter Sandman
    zumba skrev 2013-02-19 22:09:19 följande:
    Kan du inte bara lägga mer dessa fåniga trådar o sluta skicka massa mail till medlemmar på fl ! Kan ingen stänga av denna människa , hon börjar bli otäck nu!

Hon?
    Är vi  verkligen säkra på det?  
  • zumba

Nä det är vi inte jag gick bara på hennes nick ! Vill inte ha dennes mail

• Elaifiknow

Varför man kissar ute? För att man läst om en kissgränd i Linköping på FL? Suck. Borde inte ämnet vara - bokstavligt - uttömt vid det här laget?

• VeronicaH
    Elaifiknow skrev 2013-02-20 19:11:19 följande:
    Varför man kissar ute? För att man läst om en kissgränd i Linköping på FL? Suck. Borde inte ämnet vara - bokstavligt - uttömt vid det här laget?
    tydligen finns det många pissvakter här på familjeliv som vill skrämma folk från att ha en fri debatt om offentlig urinering
Svar på tråden Varför kissar folk ute i ett bostadsområde?