• Anonym

Tjejer, skulle det hör tenda er?

Jag har funderat på att ge min fru något väldigt annorlunda. Hennes lust har haltat lite och vi försöker hitta tillbaka. Det är nog inte allvarligt men jag vill försöka få det att hetta till lite.

Tänkte ge henne frukost på sängen och ta hand om våra två små barn ensam den morgonen, låsa dörren om henne så hon vet att ingen kommer in och låte henne vara helt själv i sovrummet med frukosten och en pärm. I pärmen sitter följande brev.
    ________

Hej

Det här är din överraskningsmorgon. Den kommer att vara långt ifrån vad mina ”vanliga” överraskningar har varit.

Jag vill ge dig en lugn och skön stund alldeles för dig själv. Jag låser dörren om dig så att ingenting kan störa dig. (Om det blir ett nödläge finns kläder, skor mössa, vantar i garderoben och fönstret kan du alltid öppna.) Jag låser upp om 1,5h men du får vara här så länge du vill

Du kan helt sjunka ner i dina egna tankar. Dina tankar och fantasier är just vad jag vill lyfta fram med den här morgonen.

Jag vet att du inte gillade att läsa massa meningslösa noveller så jag försökte tänka ut något annat. Jag kom fram till att det skulle vara mer personligt och anpassat för just dig. Jag tror inte det skulle vara så spännande att läsa något som jag skrivit. Du känner mig för väl och det blir förutsägbart. Så vad gör man då?

Jo jag registrerade en användare på en datingsida. En användare som är inspirerad av dig som person. Var noga med att tänka på att det inte är meningen att den ska vara identisk med dig. Jag har hittat på en del för att få intressantare svar och du får inte tro att det jag beskriver, är så som jag ser på vårt liv eller vårt förhållande. Jag beskriver ingen sanning men jag vill att du ska känna igen dig.

Det här är du på datingsidan. (och här kan man se hela profilen)

Naturligtvis har jag lagt ut en kontaktannons där hon vill att killar ska höra av sig.

Och det har dom gjort! Säkert finns det massor av sånt som inte tilltalar dig men kanske något som gör det och får dina fantasier att komma igång. Jag har inte läst något egentligen utan bara skrapat ihop det som inte var helt värdelöst. Du behöver aldrig berätta för någon vad du läst eller tyckt om det. Eller så kan du låta mig veta så vi kan förverkliga.

det finns också två bilder upplagda och det är två riktiga foton på dig. Naturligtvis så kan INGEN veta att det är du på dem eller se någon bakgrund som kan förknippas med dig. Ett kort zoomat på din rumpa med trosor och ett på din kropp framifrån helt naken utan huvud och underben. Det som är skrivet om utseende i svaren är alltså direkt riktat till DIG.

På nästa sida finns svaren du fått och jag hoppas du är nyfiken på dem. Förresten så finns det inte mycket annat att göra här inne än att läsa… Jo jag har samlat ihop dina leksaker och lagt i nattduksbordet. Alla är tvättade och har nya batterier…

Jag tar hand om allt annat än dig nu.

Ha det skönt.

(här föjer typ 200 svar av killar som trånar och ger komplimanger och ger skamliga, härliga annorlunda förslag.)

Skulle någon av er gilla det här....????

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-02-20 21:39
    Oj! jag glömde läsa igenom...
    Förlåt för alla småfel...
  • Svar på tråden Tjejer, skulle det hör tenda er?
  • Anonym (FyUsch)

Jag hade blivit riktigt kränkt och använt möjligheten som du skrev om en nödsituation. Jag hade tagit på mig och hoppat ut genom fönstret om det så var från andra våningen!

1) Kränkt över att du lägger upp en profil på en snusksida och tror att jag är intresserad av andra mäns snusksvar
    2) Kränkt över att du använder privata bilder, även om de inte skulle kunna kopplas till mig

Äsch, jag orkar inte ens lista resten. Hade undrat vad det var för äckel som jag var tillsammans med som hade låst in mig till den förnedringen. Hade flytt ur rummet helt enkelt, och flytt bort från pervot jag bodde tillsammans med.

Hade troligen känt mig lika äcklad och smutsig som vid en våldtäkt.            

• strangertown

Tråkigt att läsa att så många kvinnor skulle bli kränkta och rent av arga av en sån här överraskning. Jag har svårt att förstå hur man kan välja att bli kränkt när mannens intention är så uppenbart god.  Jag hejar på dig TS för att du tänker kreativt och originellt och jag hoppas att ni kvinna vågar testa något nytt med dig så att ni sedan i efterhand i lugn och ro kan säga : "det där var fantastiskt" eller "det där var ett kul experiement men vi testar något annat nästa gång". Att inte ta emot ett sådant här initiativ negativt, vad tror ni det gör med framtida äventyrslusta?

• Anonym (kvinna)

Lås inte in henne på rummet (!) utan lämna istället hemmet med barnen. Om barnen tar lång tid på sig på morgonen kan du ju väcka dem x antal minuter innan du väcker henne.

Ändringar jag tycker att du ska göra.

Stryk detta invecklade stycket "....Var noga med att tänka på att det inte är meningen att den ska vara identisk med dig. Jag har hittat på en del för att få intressantare svar och du får inte tro att det jag beskriver, är så som jag ser på vårt liv eller vårt förhållande. Jag beskriver ingen sanning men jag vill att du ska känna igen dig." - Skriv istället enkelt att "Inget i denna profil går att spåra till dig som person." och någon annanstans i brevet "Jag älskar dig och vårt liv".

Stryk denna meningen "...Jag har inte läst något egentligen utan bara skrapat ihop det som inte var helt värdelöst..." -

Stryk detta stycket "Du behöver aldrig berätta för någon vad du läst eller tyckt om det. Eller så kan du låta mig veta så vi kan förverkliga." - Skriv istället "Du behöver såklart inte berätta för MIG vad du läst, men jag skulle gärna vilja få förverkliga dina fantasier, så om något av detta gör dig våt - berätta gärna det för mig!"

• Anonym

jag hade kanske uppskattat gesten men jag hade inte uppskattat att du hade lagt ut foton och skrivit. I så fall hade jag hellre uppskattat att det i brevet stod att du hade en ide om att ni kunde lägga upp en site, då kunde ni snacka om det gemensamt men att det är hon som bestämmer texten och bilderna. Du är en rådgivare, ett bollplank och kanhända skulle det tända till mellan er bara genom att sitta och prata om vad som ska göras, vilka förväntningar hon får på siten osv. Sitta tätt ihop där i sängen och fantisera och spåna på temat, det hade gjort mig upphetsad, inte att allt redan var "klart" så att säga.

• Anonym (KvinnanQ)

Hej!

Tack för det du har gjort för mig fast jag förstår inte varför du inte frågade mig först. Det är ju trots allt jag som är med på bilderna och det är mig du erbjuder till andra - utan att ha frågat mig först. Jag tror att vissa män tycker jag borde ha överseende med det du har gjort eftersom du bara försökte göra en bra sak för mig. Men eftersom du inte har frågat mig vad jag tyckte så känns det så tydligt att du har gjort det främst för din egen skull.

Men jag skall inte gnälla och ge de som kanske skulle hålla med dig vatten på deras kvarn. Så jag har därför valt att göra som du vill. Fast med en liten förändring. Jag har varit inne på profilen som du skapade och där gjort vissa förändringar. Jag har lagt till att min man är bi-nyfiken fast inte vågar erkänna det fullt ut. Därför skriver jag att jag söker en välhängd man som kan göra det skönt för oss båda. Jag har även postat två bilder på dig så männen vet att de inte köper grisen i säcken. En på din rumpa i kallingar och din på din kropp och ditt paket. Var lugn för ingen kan identifiera  dig från bilderna. Hoppas att det var OK?

Har även skrivit att du gärna vill ha svar från bi-män där de får lägga ut texten vad de vill göra med mig men främst dig medans jag tittar på. Jag har även berättat lite om vad du gillar och kanske vill prova så att männen lättare vet om de kan leverera eller inte. På nästa sida finns svaren du fått och jag hoppas du är nyfiken på dem. Förresten så finns det inte mycket annat att göra här inne än att läsa… Jo jag har samlat ihop lite toapapper och handlotion och lagt i nattduksbordet.

Ha det skönt. 

PS. Hoppas att det var OK att jag gjorde detta utan att ha frågat dig först DS
  • lyck
    Anonym (KvinnanQ) skrev 2013-02-21 20:39:18 följande:
    Hej!

Tack för det du har gjort för mig fast jag förstår inte varför du inte frågade mig först. Det är ju trots allt jag som är med på bilderna och det är mig du erbjuder till andra - utan att ha frågat mig först. Jag tror att vissa män tycker jag borde ha överseende med det du har gjort eftersom du bara försökte göra en bra sak för mig. Men eftersom du inte har frågat mig vad jag tyckte så känns det så tydligt att du har gjort det främst för din egen skull.

Men jag skall inte gnälla och ge de som kanske skulle hålla med dig vatten på deras kvarn. Så jag har därför valt att göra som du vill. Fast med en liten förändring. Jag har varit inne på profilen som du skapade och där gjort vissa förändringar. Jag har lagt till att min man är bi-nyfiken fast inte vågar erkänna det fullt ut. Därför skriver jag att jag söker en välhängd man som kan göra det skönt för oss båda. Jag har även postat två bilder på dig så männen vet att de inte köper grisen i säcken. En på din rumpa i kallingar och din på din kropp och ditt paket. Var lugn för ingen kan identifiera  dig från bilderna. Hoppas att det var OK?

Har även skrivit att du gärna vill ha svar från bi-män där de får lägga ut texten vad de vill göra med mig men främst dig medans jag tittar på. Jag har även berättat lite om vad du gillar och kanske vill prova så att männen lättare vet om de kan leverera eller inte. På nästa sida finns svaren du fått och jag hoppas du är nyfiken på dem. Förresten så finns det inte mycket annat att göra här inne än att läsa? Jo jag har samlat ihop lite toapapper och handlotion och lagt i nattduksbordet.Jag tar hand om allt annat än dig nu.Ha det skönt. 

hahaha
  • Anonym (kvinna)

Du känner din fru bäst. Om du tror hon blir kåt av att läsa på sex forum så blir hon nog det och då uppskattar hon nog att få tid för hennes intresse. 2 timmar onani-, egentid är guld värt för en småbarnsmamma!

Förstår inte hur man kan bli kränkt av en sådan här grej. Men det är väll olika hur man fungerar... Dvs, de finns ju kvinnor som blir kränkta av att deras män köper en dildo till dem. Men detta betyder ju inte att din fru kommer att bli det (uppenbarligen inte eftersom hon tycks ha en hel låda av sexleksaker) - hon kanske älskar det!

• Anonym
    Anonym (GILLAR!!) skrev 2013-02-21 19:54:43 följande:
     Jag skulle ha ÄLSKAT att få denna överraskning av min man. Grymt bra present! Det enda jag tänkte på var

1) Jag brukar ofta vara kissnödig på morgonen. Så kanske fråga henne om hon behöver gå på toaletten innan du ställer ned brickan (och låser rummet)
    2) Jag skulle hellre önskat att min man och barnen lämnar huset (äter frukost på något cafe i 2h) än att jag ska bli inlåst i sovrummet.
    3) Jag tycker att du ska förklara varför du gjort detta ( En förklaring Jag personligen fått och tände på var T. ex "din f*tta är så sjukt härlig och att den är värd att bli omhändertagen...")
    4) berätta något som gör henne kåt i brevet (så att hon blir mer sugen på att onanera i fall hon inte är sugen då hon vaknar)

Klart hon får kissa föst...
    Jag tänkte lämna huset i första hand men det är inte säkert det går så jag tänkte kolla om det här skulle funka.
    Förklaringen till varför finns i brevet och hon vet varför. Hon vill få upp ögonen för sex igen. 
    I den annons jag postat från profilen så ar det ett krav att alla ska skriva en novell om vad de vill göra med henne så svaren är i form av typ 200 olika små berättelser som beskriver heta förslag till henne... Väldigt heta. Tro mig hon kommer nog bli kåt av 150 av dem iaf. Det blir en massa inspiration egentligen. Dessutom massor av komplimanger till henne.
  • Anonym
    Anonym (KvinnanQ) skrev 2013-02-21 20:39:18 följande:
    Hej!

Har även skrivit att du gärna vill ha svar från bi-män där de får lägga ut texten vad de vill göra med mig men främst dig medans jag tittar på. Jag har även berättat lite om vad du gillar och kanske vill prova så att männen lättare vet om de kan leverera eller inte. På nästa sida finns svaren du fått och jag hoppas du är nyfiken på dem. Förresten så finns det inte mycket annat att göra här inne än att läsa… Jo jag har samlat ihop lite toapapper och handlotion och lagt i nattduksbordet.

Ha det skönt. 

Hehe... Den var bra. Det finns dock en stor skilnad. I din version om mig så finns det en massa osanningar och det gör det inte i min version.
  • Anonym
    Anonym (kvinna) skrev 2013-02-21 20:06:47 följande:

Lås inte in henne på rummet (!) utan lämna istället hemmet med barnen. Om barnen tar lång tid på sig på morgonen kan du ju väcka dem x antal minuter innan du väcker henne.

Ändringar jag tycker att du ska göra.

Stryk detta invecklade stycket "....Var noga med att tänka på att det inte är meningen att den ska vara identisk med dig. Jag har hittat på en del för att få intressantare svar och du får inte tro att det jag beskriver, är så som jag ser på vårt liv eller vårt förhållande. Jag beskriver ingen sanning men jag vill att du ska känna igen dig." - Skriv istället enkelt att "Inget i denna profil går att spåra till dig som person." och någon annanstans i brevet "Jag älskar dig och vårt liv".

Stryk denna meningen "...Jag har inte läst något egentligen utan bara skrapat ihop det som inte var helt värdelöst..." -

Stryk detta stycket "Du behöver aldrig berätta för någon vad du läst eller tyckt om det. Eller så kan du låta mig veta så vi kan förverkliga." - Skriv istället "Du behöver såklart inte berätta för MIG vad du läst, men jag skulle gärna vilja få förverkliga dina fantasier, så om något av detta gör dig våt - berätta gärna det för mig!"

Väcka en 1åring och en 3åring men inte henne.... Omöjligt såklart....
    I första hand åker vi iväg men fukost med småbarn på stan... Jag har aldrig provat. 

Tack för övriga tips... 
  • Anonym (Love)
    strangertown skrev 2013-02-21 20:06:30 följande:
    Tråkigt att läsa att så många kvinnor skulle bli kränkta och rent av arga av en sån här överraskning. Jag har svårt att förstå hur man kan välja att bli kränkt när mannens intention är så uppenbart god.  Jag hejar på dig TS för att du tänker kreativt och originellt och jag hoppas att ni kvinna vågar testa något nytt med dig så att ni sedan i efterhand i lugn och ro kan säga : "det där var fantastiskt" eller "det där var ett kul experiement men vi testar något annat nästa gång". Att inte ta emot ett sådant här initiativ negativt, vad tror ni det gör med framtida äventyrslusta?
    God tanke att lägga ut nakenbilder på internet på kvinnan så att andra män kan bedöma?

• Anonym (nja)

Jag skulle inte gilla att du hade gjort profilen klart. Om jag skulle få ut något av det så skulle jag vilja göra profilen själv så att det var mina formuleringar och mina preferenser som männen gick igång på, det skulle ge mej mer bekräftelse. Jag skulle inte vilja att du lade ut bilder på mej utan att fråga. Jag skulle helt enkelt tycka att du var lite för styrandeoch skulle hellre ha din tillåtelse att göra en profil själv.

Men du måste också vara beredd på att hon kan fastna för nån av männen, att nån kan ha en formulering som gör att han slår an nån glömd sträng hos henne, nåt som hon saknar hos dej men knappt varit medveten om. Jäkligt farligt spel.

Svar på tråden Tjejer, skulle det hör tenda er?