Tjejer, skulle det hör tenda er?
Jag har funderat på att ge min fru något väldigt annorlunda. Hennes lust har haltat lite och vi försöker hitta tillbaka. Det är nog inte allvarligt men jag vill försöka få det att hetta till lite.
Tänkte ge henne frukost på sängen och ta hand om våra två små barn ensam den morgonen, låsa dörren om henne så hon vet att ingen kommer in och låte henne vara helt själv i sovrummet med frukosten och en pärm. I pärmen sitter följande brev.
________
Hej
Det här är din överraskningsmorgon. Den kommer att vara långt ifrån vad mina ”vanliga” överraskningar har varit.
Jag vill ge dig en lugn och skön stund alldeles för dig själv. Jag låser dörren om dig så att ingenting kan störa dig. (Om det blir ett nödläge finns kläder, skor mössa, vantar i garderoben och fönstret kan du alltid öppna.) Jag låser upp om 1,5h men du får vara här så länge du vill
Du kan helt sjunka ner i dina egna tankar. Dina tankar och fantasier är just vad jag vill lyfta fram med den här morgonen.
Jag vet att du inte gillade att läsa massa meningslösa noveller så jag försökte tänka ut något annat. Jag kom fram till att det skulle vara mer personligt och anpassat för just dig. Jag tror inte det skulle vara så spännande att läsa något som jag skrivit. Du känner mig för väl och det blir förutsägbart. Så vad gör man då?
Jo jag registrerade en användare på en datingsida. En användare som är inspirerad av dig som person. Var noga med att tänka på att det inte är meningen att den ska vara identisk med dig. Jag har hittat på en del för att få intressantare svar och du får inte tro att det jag beskriver, är så som jag ser på vårt liv eller vårt förhållande. Jag beskriver ingen sanning men jag vill att du ska känna igen dig.
Det här är du på datingsidan. (och här kan man se hela profilen)
Naturligtvis har jag lagt ut en kontaktannons där hon vill att killar ska höra av sig.
Och det har dom gjort! Säkert finns det massor av sånt som inte tilltalar dig men kanske något som gör det och får dina fantasier att komma igång. Jag har inte läst något egentligen utan bara skrapat ihop det som inte var helt värdelöst. Du behöver aldrig berätta för någon vad du läst eller tyckt om det. Eller så kan du låta mig veta så vi kan förverkliga.
det finns också två bilder upplagda och det är två riktiga foton på dig. Naturligtvis så kan INGEN veta att det är du på dem eller se någon bakgrund som kan förknippas med dig. Ett kort zoomat på din rumpa med trosor och ett på din kropp framifrån helt naken utan huvud och underben. Det som är skrivet om utseende i svaren är alltså direkt riktat till DIG.
På nästa sida finns svaren du fått och jag hoppas du är nyfiken på dem. Förresten så finns det inte mycket annat att göra här inne än att läsa… Jo jag har samlat ihop dina leksaker och lagt i nattduksbordet. Alla är tvättade och har nya batterier…
Jag tar hand om allt annat än dig nu.
Ha det skönt.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-02-20 21:39
Oj! jag glömde läsa igenom...
Förlåt för alla småfel...