• JM1980

Jag är en singel tjej som inseminerar mig....söker andra i samma situation :)

Hej jag är en tjej på 33år  som söker andra tjejer som är i samma situation som mig så man kan dela tankar o känslor med :) Jag har valt att inseminera mig då jag har fyra dåliga förhållanden bakom mig o nu känner jag att det är dags för mig att skaffa barnDrömmer Hoppas att du/ni hör av dig/er det skulle vara roligt att ha nån att prata med som kanske har samma tankar som mig Glad
    Ha de bra allihopa!! {#emotions_dlg.flower}

Mvh JM

• Svar på tråden Jag är en singel tjej som inseminerar mig....söker andra i samma situation :)
  • tees

Pos äl hade jag 24 timmar innan inseminationen. Jag är på Storkkliniken. Jag är nöjd, allt gick väldigt snabbt och smidigt. Vilken klinik har du valt?

• Saturnus

Copenhagen fertility center. Tycker det är sådär, löpande band känsla. Jag tror jag gjorde i senaste insem för sent tyvärr. Över 30tim och jag hade redan ägglossat när han kollade på UL. Verkar vara olika det där... Spännande förstår att det är svårt att hålla sig. :) Jag toktestade sist men blev bara mer besviken. Håller tummar och tår!

• Undercover Brother
    JM1980 skrev 2013-02-21 09:22:05 följande:
    Hej jag är en tjej på 33år  som söker andra tjejer som är i samma situation som mig så man kan dela tankar o känslor med :) Jag har valt att inseminera mig då jag har fyra dåliga förhållanden bakom mig o nu känner jag att det är dags för mig att skaffa barnDrömmer Hoppas att du/ni hör av dig/er det skulle vara roligt att ha nån att prata med som kanske har samma tankar som mig Glad
    Ha de bra allihopa!! {#emotions_dlg.flower}

Mvh JM
    Tänker du aldrig på att det finns en risk att ditt barn kan bli ihop, och ha sex, med sitt syskon?

Jag vill inte vara otrevlig eller provocera men vill veta hur man tänker när man väljer att skaffa barn med okänd fader. 
  • Emma30
    Undercover Brother skrev 2013-11-12 22:57:59 följande:
    Tänker du aldrig på att det finns en risk att ditt barn kan bli ihop, och ha sex, med sitt syskon?

Jag vill inte vara otrevlig eller provocera men vill veta hur man tänker när man väljer att skaffa barn med okänd fader. 
    Har halvsyskon det menar du?
  • Undercover Brother
    Emma30 skrev 2013-11-12 23:18:19 följande:
    Har halvsyskon det menar du?
    Jag förstår inte din kommentar.

Jag förstår som att TS med att "inseminera sig" menar att använda spermier från en spermabank där samma donator kan bli far till många olika barn som inte känner till varandra och kan träffas senare i livet. Därifrån kommer frågan om sex mellan syskon.

Det kan kanske vara så att jag är ute och cyklar och att TS blir inseminerad men spermier tillhörande någon hon känner.
  • Emma30
    Undercover Brother skrev 2013-11-18 18:07:01 följande:
    Jag förstår inte din kommentar.

Jag förstår som att TS med att "inseminera sig" menar att använda spermier från en spermabank där samma donator kan bli far till många olika barn som inte känner till varandra och kan träffas senare i livet. Därifrån kommer frågan om sex mellan syskon.

Det kan kanske vara så att jag är ute och cyklar och att TS blir inseminerad men spermier tillhörande någon hon känner.
    Ok jag trodde du menade syskon i hemmet om det skulle bli något/några.
  • LLL84

Hej! Hur har det gått för dig? Jag såg nu att det var ett tag sen du startade tråden ;). Har du varit till Danmark? =)

Jag hoppas på att min första resa ner dit blir i slutet av den här månaden och jag har valt Vitanova.

Själv är jag också singel och har velat ha barn väldigt länge och inte lyckas träffa någon. Nu känner jag att jag inte vill vänta iom att man blir äldre och chanserna då minskar.

Svar på tråden Jag är en singel tjej som inseminerar mig....söker andra i samma situation :)