Min sambo vill inte ha sex
Hej! Min sambo vill nästan aldrig ha sex! 1 gång i veckan blir det väl(MAX 2!) Det är på tok för lite för mig, jag vill helst ha varge dag..kanske inte varge dag men varannan iallafall!! Jag går runt och är sexuellt frustrerad hela tiden, och när vi väl har sex,så blir det i 10-15 min liksom! Så jag hinner aldrig komma eller komma upp i det där super kåta stadiet! Och då blir jag oftast sur, och då får man alltid höra; "Du blir fan aldrig nöjd!" Har pratat om min kille om detta flera gånger.. Får olika svar varge gång som tex; "Förlåt, Jag ska bättra mig jag lovar" (men sen händer inget ändå!) Eller; "Det är ditt fel att jag tappar lusten du pressar mig och tjatar!) "Jag är trött" "Jag Har ont efter träningen"..... Det är alltid nåt fel. Vissa dagar får han dåligt samvete när han ser att jag blir riktigt sur,ledsen och besviken,och då säger han att han ska bättra sig. Sen så vissa dagar så Vänder han på allt jag säger till att det är mitt fel att vi inte knullar! Han säger att jag pressar honom och att han tycker att det är jobbigt att känna sig som en "sexslav"!! Vilket e rena bullshiten,för hur kan han vara min sexslav när vi knappt knullar?! Det är inte bara sexet som suger,utan det finns inte mycket intimitet alls i vårat förhållande. Inget mys,knappt några kramar eller pussar alls! Jag har frågat honom om det är så att han kanske inte är kåt på mig längre eller attraherad utav mig längre eftersom att han knappt tar i mig eller aldrig vill knulla. Men han säger att han älskar mig och att han är attraherad utav mig,men att han bara inte pallar knulla varge dag och inte har så stor sexlust allmänt! Jag tror på det han säger och jag förstår honom på ett sätt! MEN, jag tycker ändå att man kan anstränga sig lite extra när man är i ett förhållande för att göra det skönt för den andre... det handlar inte bara om ens egna behov!! Som sagt jag går runt och är sexuellt frustrerad hela tiden,går och smyg onanerar för att lätta på trycket och släppa lite på frustrationen! En riktig "Gråtrunkare" har jag blivit!(vilket e rätt patetiskt eftersom att jag ändå har en partner!) Fantiserar om sex och andra män..... Har till och med planer på att vara otrogen...(vill inte det egentligen,men women got some needs!!!!) Vill inte lämna honom heller för jag älskar honom och vi har varit ett par i nästan 10 år och har barn så det är rätt seriöst! Men vad ska jag göra? Att prata funkar uppenbarligen inte. Kräver jag för mycket? Är det normalt att vilja knulla varge dag? Eller ska jag nöja mig med en gång i veckan?? Är jag för krävande???