• Anonym

Min sambo vill inte ha sex

Hej! Min sambo vill nästan aldrig ha sex! 1 gång i veckan blir det väl(MAX 2!) Det är på tok för lite för mig, jag vill helst ha varge dag..kanske inte varge dag men varannan iallafall!! Jag går runt och är sexuellt frustrerad hela tiden, och när vi väl har sex,så blir det i 10-15 min liksom! Så jag hinner aldrig komma eller komma upp i det där super kåta stadiet! Och då blir jag oftast sur, och då får man alltid höra; "Du blir fan aldrig nöjd!"  Har pratat om min kille om detta flera gånger.. Får olika svar varge gång som tex; "Förlåt, Jag ska bättra mig jag lovar" (men sen händer inget ändå!) Eller; "Det är ditt fel att jag tappar lusten du pressar mig och tjatar!) "Jag är trött"  "Jag Har ont efter träningen"..... Det är alltid nåt fel. Vissa dagar får han dåligt samvete när han ser att jag blir riktigt sur,ledsen och besviken,och då säger han att han ska bättra sig. Sen så vissa dagar så Vänder han på allt jag säger till att det är mitt fel att vi inte knullar! Han säger att jag pressar honom och att han tycker att det är jobbigt att känna sig som en "sexslav"!! Vilket e rena bullshiten,för hur kan han vara min sexslav när vi knappt knullar?! Det är inte bara sexet som suger,utan det finns inte mycket intimitet alls i vårat förhållande. Inget mys,knappt några kramar eller pussar alls! Jag har frågat honom om det är så att han kanske inte är kåt på mig längre eller attraherad utav mig längre eftersom att han knappt tar i mig eller aldrig vill knulla. Men han säger att han älskar mig och att han är attraherad utav mig,men att han bara inte pallar knulla varge dag och inte har så stor sexlust  allmänt! Jag tror på det han säger och jag förstår honom på ett sätt! MEN, jag tycker ändå att man kan anstränga sig lite extra när man är i ett förhållande för att göra det skönt för den andre... det handlar inte bara om ens egna behov!! Som sagt jag går runt och är sexuellt frustrerad hela tiden,går och smyg onanerar för att lätta på trycket och släppa lite på frustrationen! En riktig "Gråtrunkare" har jag blivit!(vilket e rätt patetiskt eftersom att jag ändå har en partner!) Fantiserar om sex och andra män..... Har till och med planer på att vara otrogen...(vill inte det egentligen,men women got some needs!!!!) Vill inte lämna honom heller för jag älskar honom och vi har varit ett par i nästan 10 år och har barn så det är rätt seriöst! Men vad ska jag göra? Att prata funkar uppenbarligen inte. Kräver jag för mycket? Är det normalt att vilja knulla varge dag? Eller ska jag nöja mig med en gång i veckan?? Är jag för krävande???

• Svar på tråden Min sambo vill inte ha sex
  • Anonym
    Anonym (Testa) skrev 2013-02-21 13:19:06 följande:
    Min man var lika dan , är så förnedrande att få ett nej hela tiden..... Tillslut blir man tokig . Jag tog saken i egna händer så att säga , slutade tjata ta initiativ och dyl. Dock såg jag till att tillfredställa mig själv ofta och ljudligt i närheten . Och ta i trä detta gick han igång på , oftast hoppade han in i leken , och nu när vi har sex oftare är han också kåtare ,,,, Kanske värt att testa hos 

Vad imponerande att du vågade det! Det låter ju som en riktigt bra idé
    Ska samla lite mod tror jag.

(jag har faktiskt hotat honom att köpa en grön dildo som jag sen ska säga nåt i stil med: nu får du välja, ställ upp eller hör på när rockar loss med herr gurka här medan du sitter o försöker räkna)   
  • Anonym (Testa)

Absolut värt ett försök i alla fall , fast jag körde inte med hot , utan drog bara fram herr gurka i sängen utan att invitera honom och det väckte både lust och vilja;)

• Anonym

ja, det var ju mest bara en bisarr tanke som ploppat upp nån gång, men din grej vekar ju mycket smartare och t.o.m. genomförbart.
    Fast jag är ändå rädd att han ska tycka något äckligt om mig.  funkade det direkt o var du nervös?

• Anonym (Testa)

Alltså nej inte nervös , mest frustrerad och kände att nu fick det vara nog . Jag vill ju ha mitt även om han inte vill så .... Fick bara nog sa ingenting och när vi gick och lade oss på kvällen drog jag i gång ;) Och ja funkade direkt :) Han kom med i leken efter bara ett par minuter. Sedan är ju Visserligen jag inte särskilt blyg av mig . Men prova du ,kan ju inte bli sämre i alla fall . Och du får det ju skönt i vilket fall :)

• jomen64
    Anonym skrev 2013-02-21 12:37:56 följande:
    Hej! Min sambo vill nästan aldrig ha sex! 1 gång i veckan blir det väl(MAX 2!) Det är på tok för lite för mig, jag vill helst ha varge dag..kanske inte varge dag men varannan iallafall!! Jag går runt och är sexuellt frustrerad hela tiden, och när vi väl har sex,så blir det i 10-15 min liksom! Så jag hinner aldrig komma eller komma upp i det där super kåta stadiet! Och då blir jag oftast sur, och då får man alltid höra; "Du blir fan aldrig nöjd!"  Har pratat om min kille om detta flera gånger.. Får olika svar varge gång som tex; "Förlåt, Jag ska bättra mig jag lovar" (men sen händer inget ändå!) Eller; "Det är ditt fel att jag tappar lusten du pressar mig och tjatar!) "Jag är trött"  "Jag Har ont efter träningen"..... Det är alltid nåt fel. Vissa dagar får han dåligt samvete när han ser att jag blir riktigt sur,ledsen och besviken,och då säger han att han ska bättra sig. Sen så vissa dagar så Vänder han på allt jag säger till att det är mitt fel att vi inte knullar! Han säger att jag pressar honom och att han tycker att det är jobbigt att känna sig som en "sexslav"!! Vilket e rena bullshiten,för hur kan han vara min sexslav när vi knappt knullar?! Det är inte bara sexet som suger,utan det finns inte mycket intimitet alls i vårat förhållande. Inget mys,knappt några kramar eller pussar alls! Jag har frågat honom om det är så att han kanske inte är kåt på mig längre eller attraherad utav mig längre eftersom att han knappt tar i mig eller aldrig vill knulla. Men han säger att han älskar mig och att han är attraherad utav mig,men att han bara inte pallar knulla varge dag och inte har så stor sexlust  allmänt! Jag tror på det han säger och jag förstår honom på ett sätt! MEN, jag tycker ändå att man kan anstränga sig lite extra när man är i ett förhållande för att göra det skönt för den andre... det handlar inte bara om ens egna behov!! Som sagt jag går runt och är sexuellt frustrerad hela tiden,går och smyg onanerar för att lätta på trycket och släppa lite på frustrationen! En riktig "Gråtrunkare" har jag blivit!(vilket e rätt patetiskt eftersom att jag ändå har en partner!) Fantiserar om sex och andra män..... Har till och med planer på att vara otrogen...(vill inte det egentligen,men women got some needs!!!!) Vill inte lämna honom heller för jag älskar honom och vi har varit ett par i nästan 10 år och har barn så det är rätt seriöst! Men vad ska jag göra? Att prata funkar uppenbarligen inte. Kräver jag för mycket? Är det normalt att vilja knulla varge dag? Eller ska jag nöja mig med en gång i veckan?? Är jag för krävande???
    Så manligt du uttrycker dig. Hade du varit man och ni båda gått på terapi kan jag lova att rådet var att du pressar din partner för mycket. Se till att vara glad ändå, visa din partner kärlek, ge inte prestationsångest, lägg inte press på dinpartner.
    Är ganska säker på att det är dom råden du skulle fått, om du var man i alla fall..
    Nåja, lite seriöst i alla fall; tror att råden även skulle passa dig som kvinna i alla fall. Fundera på det! Ni kanske skall gå och prata om det gemensamt? Om han går med på det förståss.

Kan tillägga att jag är i precis samma sits som du och i princip stämmer ALLT det du skrivit in på mig, men jag är man. Jag fick till slut med min fru på samtal men sen har det inte blivit mer. Min hemläxa var de råden jag gav överst. Sen har det inte hänt mycket. Håller på att spricka invärtes. Det tar! Men tydligen måste man lära sig leva med detta. men jag vette fan..
  • jomen64

ja, alltå, nu är det nere i en eller max 2 ggr per månad. för jävla jobbigt..
    tycker gott man kan pussas och kramas varje kväll, och sen om det känns bra fortsätta med lite sex. En tre gånger i veckan kan jag tycka är lagom, men ser inga problem med varje kväll. Jag och ett tidigare ex hade en överenskommelse att den ena aldrig skulle neka den andra. Funkade jättebra!

• Anonym
    Anonym skrev 2013-02-21 12:37:56 följande:

Haha, Ja, nu har jag mens-vecka så nu är han väl lättad antar jag! Stackarn behöver ju inte ha sex på en vecka nu typ....!!!!  Men vi pratade allvar om det häromdagen och då bestämde vi att vi skulle försöka ha sex iallafall varannan dag i minst en halvtimme! jag förklarade för honom att min mening inte är att pressa honom eller kritisera honom, Men att jag faktiskt har behov och behöver känna kärlek och behöver få känna mig åtråvärd utav min partner! Vill ju vara intim med honom!!! Så vi får väl se vad som händer när lingon veckan e över... fortsätter det som förr så lämnar jag honom. då skaffar jag en man som VILL ha mig istället och som får mig att känna mig vacker,sexig och saknad!!!!
  • Anonym

Jag har lämnat min sambo. jag fick nog.

• jomen64
    Anonym skrev 2013-02-25 14:28:03 följande:
    Det var snabba bud!
    Du gav alltså upp bara sådär!
    Nåja, det kanske var lika bra, hellre tidigt än sent om det ändå inte är hållbart. Ni kanske inte hade så mycket ihop ännu.
    Annars måste jag säga att det var ett schysst avtal du hade tagit fram. Varrannan dag i en halvtimme. Inte illa, det skulle jag ha lyckats med!!
    Vi hade ett sexavtal ett tag som löd två ggr i veckan bestämda dagar. var väl ok i början men när jag märkte att engagemanget var noll så känndes det inte alls bra längre. Gick ner på en dag i veckan men då ville jag ha lite engagemang men det sket sig också. Så för min (vår) del funkade det inte nåt vidare.
    Så det var nog lika bra att du lämnade, även om det såhär på nätet ser ut som snabba bud.
  • Anonym (Man)
    Anonym (tjej) skrev 2013-02-21 12:45:41 följande:
    Är i samma sits. Min sambo har knappt nån lust alls! Vi hade sex runt 20 gånger hela 2012. Och vi har bara varit ihop i 2 år och är inte fyllda 30 så jag förstår inte felet alls. Jag skulle klara mig på 1 gång i veckan åtminstone, men ibland går det en hel månad utan Rynkar på näsan

Inget verkar hjälpa min situation så jag vet inte vad jag ska ge dig för råd. Men du är inte ensam om detta iallafall!
    Typ 30 gånger per år blir det för oss. Men vi är förstås över 40...
  • Anonym (tjej)
    Anonym (Man) skrev 2013-02-25 14:57:50 följande:
    Typ 30 gånger per år blir det för oss. Men vi är förstås över 40...
    30 ggr hade jag kunnat leva med. Min sambo rör mig inte vid mens (första killen jag varit ihop med som är sån!) så då blir det 40 veckor kvar på året att ligga på.
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-02-25 14:28:03 följande:

Den tredje som lämnar sin sambo idag pga sexrealaterade problem.
  • Anonym

Precis som med allt annat får man jämka, trist men sant.  Känns som det inte bara är sexet som spökar i relationen. Finns ett bra relationstest du kan göra där du får reda på vad som är bra i din relation men även det som inte är bra.

www.lovetestnow.com

• Anonym (Man)
    Anonym (tjej) skrev 2013-02-25 16:55:30 följande:
    30 ggr hade jag kunnat leva med. Min sambo rör mig inte vid mens (första killen jag varit ihop med som är sån!) så då blir det 40 veckor kvar på året att ligga på.
    För vår del är det hon som är den begränsande och jag som vill ha mera.
  • Alexandra 013

Hej Hej! Har precis samma bekymmer som er andra fast kanske något värre. Får komma till kanske 5-6 gånger per år om jag har tur, men inte ens då får jag orgasm utan när han är klar så sticker han till datorn och jag får "sköta mitt" så att säga.

Har seriösa tankar på att göra slut, då vi varken har sex, kramas eller pussas och definitivt inte hånglar. Men det som håller tillbaka mig är väl allting som jag skulle förlora vid en separation. T.ex hundarna. Han skulle aldrig låta mig ta med mig hundarna... Och dom betyder allt för mig. 

• Alexandra 013

Kan tillägga också att jag har provat det mesta. Jag har ställt krav, hotat, lockat. Till och med gått så långt att jag kan smyga runt honom naken och teasa men han reagerar inte.

Datorn är centrum av hans universum. Han är inte bög och han är inte sexuellt ointresserad utav mig. Det är det att han väldigt sällan är sexuellt intresserad i över huvud taget. 

Så jag står emellan att stanna kvar hos denna kille, som jag verkligen älskar med kan säga att jag är olyckligt förälskad i. Jag vill ha honom, men han delar inte med av sig själv. Eller att lämna honom och förlora dom två viktigaste individerna i mitt liv, hundarna. 

• jonte02

Normalt!?...ni skapar eran norm och den verkar ju inte vara delad. Ni behöver kommunicera mera utan att anklaga och gå iväg. Lusten går i vågor. Men jag förstår din frustration. Hur beter du dig? Hur beter sig din partner? Vad kan du ändra i dett beteende och vad kan din partner ändra i sin inställning?

Han kanske hade mer lust tidigare i förhållandet?  

Svar på tråden Min sambo vill inte ha sex