• Anonym (Biman)

Varför är så många bisexuella män ug/passiva?

När man är på BC eller andra sidor etc där bisexuella / gay män söker andra män så slås man av hur många fler det är som är undergivna och/eller passiva (dvs de vill bli påsatta el få suga). Sätter man in en annons som tex säger "Kom och sug mig" eller "Undergivna män sökes" får man fler svar än om man skulle annonsera "Vill suga dig" etc. Är själv ombytlig / switch och när jaq söker undergivna / passsiva får jag massor av mer svar än när jag söker motsatsen. Skulle nog säga att det går 10 undergivna män på 1 dominant.

Lite annorlunda mot hetero världen där det definitivt finns fler som säger sg vara dominanta än ug.

Nu är det ju i internet världen och det är kanske så att många är skärmrunkare som tänder på tanken att vända på rollerna (jämfört med ha sex med kvinnor) oc kanske eg inte gillar det i verklighten.

• Svar på tråden Varför är så många bisexuella män ug/passiva?
  • Anonym (Nyfiken)

Kan bara utgå från mig själv när man som "ny" nyfiken bs vill man vara passiv/UG till en början tills man blir säker och erfaren... Tillhör själv den skaran som gärna är ug/passiv...
    Men med erfarenheten kommer nog dominansen. 

• fatdaddy

Med män bejakar jag mina feminina sidor. Har inte blivit påsatt men fantiserar om det. Tycker det är skönt med dildo.

• p66p

Hoppas ni svarar och blir nyfikna på mig. Jag är en nyfiken bi- kille på 49 år som länge har letat efter ett seriöst sexuellt nyfiket par, då jag själv har upptäckt hur spännande sex kan vara om man är fler o alla leker med varandra. Är öppen för det mesta och har inga direkta tabun bara allt sker med still, finess och i samförstånd. Hör av er.... *ler* mvh Peter

Är bs
    Är ug
    Är trans
    Är bra på att suga
    Är villig att ta emot bakifrån
    Är bra på att rida
    Är seriös................................... 

Svar på tråden Varför är så många bisexuella män ug/passiva?