Hur svårt kan det vara, med andras barn!
Jag har en man med ett barn på 8 år, jag har 3 äldre barn, kemin stämmer nada mellan hans son och mig, och när han bor här varannan vecka så pratar min man inte med mig heller, på både den veckan o kanske 1-2 vecka till utöver det. Saken hör till att pojken precis som pappan/ mannen är inåtvända båda 2, medans jag o vi andra är mer utåtriktade. Dessa personlighetsdrag har jag självklart vetat om, men Alldrig såhär. Jag har känslor kvar för min man långt där inne, men snart vet jag inte VAD vi längre kan bygga på, när det är så psykiskt jobbigt för alla säkert, men jag tycker ändå att det är lite upp till min man att vara förebild och vägleda hans son till att bete / respektera oss andra i familjen, även att det bekvämaste för mannen och sonen är att stänga in sig i hans rum, just för att slippa vara social, mina barn känner också att dom båda alltid är tjuriga, och undrar vad dom har gjort för fel också. ....?????? Vet inget om ngt just nu
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-02-24 12:55
2 av mina barn är stora och självständiga,så jag räknar bara med min 12 åring som bor hos mig varannan vecka.