• Ezereht

Bim +3 ingen mens och inget plus?!

Hej!

Enligt kalendern är jag i BIM+3 idag.. Haft endel känningar att mensen ska komma såsom huvudvärk, öm i brösten och väldigt öm i mina bröstvårtor..  
    Igår började jag få lite molvärk samt stickningar i magen till och från samt kändes det som det rann mellan bena men när jag gick på toan så var det så torrt det kunde bli.

Jag tycker detta är  väldigt skumt att jag känner såhär (aldrig gjort det förut)..

Tog ett grav.test imorse men visade stoort minus...

Någon som har varit med om likadant och isåfall hur gick det för er?
    eller någon som har någon aning om varför det är såhär?      

• Svar på tråden Bim +3 ingen mens och inget plus?!
  • Mandy88
    Ezereht skrev 2013-02-25 21:58:50 följande:
    Hej!

Enligt kalendern är jag i BIM+3 idag.. Haft endel känningar att mensen ska komma såsom huvudvärk, öm i brösten och väldigt öm i mina bröstvårtor..  
    Igår började jag få lite molvärk samt stickningar i magen till och från samt kändes det som det rann mellan bena men när jag gick på toan så var det så torrt det kunde bli.

Jag tycker detta är  väldigt skumt att jag känner såhär (aldrig gjort det förut)..

Tog ett grav.test imorse men visade stoort minus...

Någon som har varit med om likadant och isåfall hur gick det för er?
    eller någon som har någon aning om varför det är såhär?      
    Inget svar på din fråga men jag är i samma sits just nu .. sitter på BIM +4 och gjorde ett neg. test tidigare idag.. har haft mensvärk sen BIM .. Bara frustrerande :(
  • Ezereht

Det är riktigt frustrerande..

Läst att flera personer har fått negativt men har tagit ett nytt test några dagar efter och fått ett plus.

Jag håller tummarna för dig   

• XcsM

Jag testade inte positivt förrän på BIM+7 eller 8. Minns inte riktigt. Testade då på BIM och på BIM + 4 men fick negativt de två gångerna  

• Mandy88
    Ezereht skrev 2013-02-25 22:07:55 följande:

Läst att flera personer har fått negativt men har tagit ett nytt test några dagar efter och fått ett plus.

• Mandy88
    Ezereht skrev 2013-02-25 22:07:55 följande:

Jaa.. om nu mensen ska komma så kan den ju komma, onödigt att dra ut den på det här viset.. eller få ett plus direkt också för den delen! 

Jo har också läst det, chansen finns ju där så länge mensen inte kommer :) 

Tack detsamma! 
  • Mandy88
    XcsM skrev 2013-02-25 22:09:04 följande:
    Jag testade inte positivt förrän på BIM+7 eller 8. Minns inte riktigt. Testade då på BIM och på BIM + 4 men fick negativt de två gångerna  
    De flesta man läser om har fått relativt tidigt ändå .. Skönt att höra att det finns hopp ändå :) Men hur var det för dig, fick du någon typ av mensvärk före? Jag fick min vanliga mensvärk på BIM, var helt säker att att mensen var nära men har haft mensvärk av och till ända sen dess.. 
  • Ezereht
    XcsM skrev 2013-02-25 22:09:04 följande:

Okej :D

Hade du molvärk oså när mensen skulle ha kommit?
    Mandy88 skrev 2013-02-25 22:14:07 följande:
    Jaa.. om nu mensen ska komma så kan den ju komma, onödigt att dra ut den på det här viset.. eller få ett plus direkt också för den delen! 

Jo har också läst det, chansen finns ju där så länge mensen inte kommer :) 

Tack detsamma! 

Ja jo precis.. Sen kan ju mensen bli sen när man tänker på det för mycket

• Ezereht
    Mandy88 skrev 2013-02-25 22:16:06 följande:
    De flesta man läser om har fått relativt tidigt ändå .. Skönt att höra att det finns hopp ändå :) Men hur var det för dig, fick du någon typ av mensvärk före? Jag fick min vanliga mensvärk på BIM, var helt säker att att mensen var nära men har haft mensvärk av och till ända sen dess.. 

Jag fick ont i huvudet och ömma bröst innan BIM vilket jag brukar få. Dock fick jag mer ömma bröst nu än vanligt
  • Mandy88
    Ezereht skrev 2013-02-25 22:18:14 följande:

Jag fick ont i huvudet och ömma bröst innan BIM vilket jag brukar få. Dock fick jag mer ömma bröst nu än vanligt
    Okej .. Jag har som inga andra symptom mer än mensvärk på BIM och molande värk därefter.. Känner dock ingenting i brösten, brukar inte göra det under mensen heller för den delen .. 
    Ezereht skrev 2013-02-25 22:16:15 följande:

Ja visst kan det blir så också ..
  • XcsM
    Ezereht skrev 2013-02-25 22:16:15 följande:

Okej :D

Hade du molvärk oså när mensen skulle ha kommit?

Nope, däremot började brösten ömma så jag var nästan säker på att jag var gravid trots negativt test Brukar vanligtvis inte ha några tecken alls innan mens. Har faktiskt aldrig haft mensvärk/molvärk i hela mitt liv.
  • Mandy88
    XcsM skrev 2013-02-25 22:26:32 följande:
    Nope, däremot började brösten ömma så jag var nästan säker på att jag var gravid trots negativt test Brukar vanligtvis inte ha några tecken alls innan mens. Har faktiskt aldrig haft mensvärk/molvärk i hela mitt liv.
    Jag har inte nå ömma bröst eller så.. brukar inte heller få det vid mens så ja.. Men jag har relativt små bröst så man tycker ju att det borde vara en symtom som borde ska ha kommit ..
    ALDRIG!? Galet.. Skatta dig lycklig kvinna! Finns inget värre! Rynkar på näsan
  • XcsM
    Mandy88 skrev 2013-02-25 22:29:16 följande:
    Jag har inte nå ömma bröst eller så.. brukar inte heller få det vid mens så ja.. Men jag har relativt små bröst så man tycker ju att det borde vara en symtom som borde ska ha kommit ..
    ALDRIG!? Galet.. Skatta dig lycklig kvinna! Finns inget värre! Rynkar på näsan
    Haha nej jag vet. Men det är lite klurigt nu i slutet på graviditeten när alla säger att ett tecken på att förlossningen startar är att det känns som att få kraftig mensvärk. Jaha ja, tänker jag då som inte har någon aning om hur det känns  Solig

Men alla drabbas av olika symptom när man är gravid. Vissa börjar ju må illa och tycka kaffe smakar illa på en gång medan andra (som jag) bara får nått litet symptom, om ens något

• Mandy88
    XcsM skrev 2013-02-25 22:40:03 följande:
    Haha nej jag vet. Men det är lite klurigt nu i slutet på graviditeten när alla säger att ett tecken på att förlossningen startar är att det känns som att få kraftig mensvärk. Jaha ja, tänker jag då som inte har någon aning om hur det känns  Solig

Men alla drabbas av olika symptom när man är gravid. Vissa börjar ju må illa och tycka kaffe smakar illa på en gång medan andra (som jag) bara får nått litet symptom, om ens något

Haha du får ställa in dig på det allra värsta så kaaaaanske det inte blir så farligt ändå Flört
    Såg på din sida att du är beräknad nu i Mars, grattis och stooort lycka till! :) 

Ja så är det ju! En vän sa idag att hennes urin började lukta som kalaspuffar när hon var gravid (varför hon luktade på det vet jag dock inte haha) så jag luktade lite lätt på det idag och det luktade rent ut sagt kalaspuffar haha.. helt sjukt. Nåja, läste att det kan också blir så om man dricker kaffe vilket jag hade gjorde tidigare! Tyckte bara det var lite roligt Cool
  • XcsM
    Mandy88 skrev 2013-02-25 22:44:38 följande:
    Haha du får ställa in dig på det allra värsta så kaaaaanske det inte blir så farligt ändå Flört
    Såg på din sida att du är beräknad nu i Mars, grattis och stooort lycka till! :) 

Ja så är det ju! En vän sa idag att hennes urin började lukta som kalaspuffar när hon var gravid (varför hon luktade på det vet jag dock inte haha) så jag luktade lite lätt på det idag och det luktade rent ut sagt kalaspuffar haha.. helt sjukt. Nåja, läste att det kan också blir så om man dricker kaffe vilket jag hade gjorde tidigare! Tyckte bara det var lite roligt Cool
    Tack så mycket!!

Och jag kan lova att det inte är så att man försöker luktar på det till slut, man känner det varesig man vill eller inte  

Uppdatera gärna tråden sen när du testat igen och vet "om det blev nått"  
  • Ezereht

Bim+5 och ingen mens syns till.

Fortfarande ömma bröst och känningar i

Magen dock börjar må illa.

Grav testen är slut hemma så måste åka och köpa så får jag testa imorgon :o.

• Ezereht

Hej!

Nej vad tråkigt :(.

Fick också min mens igår. Hade hoppats på mellanblödning men det tror jag inte

Svar på tråden Bim +3 ingen mens och inget plus?!