Jag blir snart galen på bio mamman.
Hur gör ni bonusmammor för att inte bli galen på biomamman? Och ni biomammor varför vill ni inte göra ert bästa för barnet och ha en relation med bonusmamman??
Hur gör ni bonusmammor för att inte bli galen på biomamman? Och ni biomammor varför vill ni inte göra ert bästa för barnet och ha en relation med bonusmamman??
Min biomamma gör mig absolut galen, hon skiter totalt i barnen och gör allt i sin makt för att förstöra livet på oss alla. Det bästa man kan göra är att faktiskt skita i henne.
Mina biomammor har blockat mig överallt:) har aldrig pratat med dom öht,men dom pratar tydligen med varandra inget jag bryr mig i,när dom har sådant löjligt beteende
Här är det en falsk jävla f*tta vi pratar om ;) funderar om jag ska bli likadan emot henne ;)
Stackars barn som blir inblandad i erat "vuxna" hat..... och JA, de märker garanterat av erat hat!!
Mina bonusbarns biomamma har kallat mig för sitt ex 40-årskris (jag är ca 10 år yngre) till barnen och var väldigt tydlig med att markera att det bara var ett halvsyskon till barnen som skulle komma när jag blev gravid.
Jag tyckte i början att hon var snäll och trevlig, men har fått ta till mig att hon är en egoistisk, manipulerande och svartsjuk kvinna som tänker på sig själv och inte på barnen. Jag visar dock inte det inför barnen utan kallar henne för mamma, ber dem hälsa, gör presenter tillsammans med barnen när hon fyller år, bjuder in henne på kalas och så vidare. Samtidigt känns det lite ruttet för jag vet att hon skiter fullständigt i att dom har det bra här hos oss och skulle hon få välja skulle jag gå upp i rök omgående.
Hon har varit mycket noga med att göra klart för sambon att det är hon som är mamma och att jag indirekt inte har något med barnen att göra och skriker till min sambo i telefon. Hon skulle antagligen avlida om hon fick reda på att jag hört det. När jag pratat med henne när vi träffats har hon varit trevlig. Men jag har som sagt förstått att hon ser mig som den onda styvmamman som kommit för att sno hennes plats. I början tog jag mycket hänsyn till att inte klampa in och så vidare men märkte att min relation med barnen blev lidande och att de upplevde mig som avståndstagande och kylig och då bestämde jag mig för att min relation till barnen är min och barnens och jag tänker göra det bästa av den och inte tassa runt på tå varannan vecka bara för att jag är inte vill stöta mig med biomamman.
Jag nonchar :) Vet vem jag är ;)
Jag hör till dem som vill ha en bra relation med bonusmamman, men har inte möjlighet till det. Jag vet inte om min ex man ljuger el om det är å. Men enligt honom får jag inte komma hem till dem med barnen el hämta barnen där. Han skyller på bonus mamman. Till saken hör att han ljög för oss båda ganska länge. Så jag vet inte om han fortfarande ljuger el om detvär så att hon inte vill träffa mig. Jag försöker bjuda med henne via honom till olika saker som barnen är med på. Men hon följer aldrig med. Barnen tycker om henne o pratar gott om henne. Så allt jag vet om hennec är sånt de berättat.
Jag stör mig inte på bion för det skulle aldrig falla mig in att ha ngt med henne att göra. Varför lägger ni en sån energi på människan?!