• Villblimamma

IVF stockholm I Vilken dag har ni plussat ? vi kan sammla här o prata om när är det ernas dag att göra gravid test:D

Hej vill veta vilken ruvardag har ni plussat ?

• Svar på tråden IVF stockholm I Vilken dag har ni plussat ? vi kan sammla här o prata om när är det ernas dag att göra gravid test:D
  • Ztella

Plussa neg rd 9 och svagt rd 10 rd 11 12 13 starkare rd 14 gravid 1-2 på CB digital.

• Villblimamma

Ja jag oxå idag var jag i RD9 testade på morgonen men fick negativGråter Hoppas att få påsitiv i RD11 elle 12Glad

• Villblimamma

förlåt har inte förstått din fråga exat Tyst Läkare har satt in 3 dagar oddlat ägg i livsmoder och idag jag är i RD9 testade men fick negativ. Nu Jag har konstig kännsla i över min navel. Had du nån känsla på dig ?

• Ztella

Ok, jag läste att på rd 11 med 3 dagars odlat embryo så kunde man tidigast mäta med graviditetstest, men jag hade ett 2 dagars och mätte på rd 10, vänta några dagar och testa igen, håller tummarna.
    Jag hade ont i magen hela tiden tills jag slutade med progesteronet.
    Lycka till!!

• Villblimamma

Tack så mycket kära Ztella.

• Sonam01

Ztella fick du lite blöd när du var i RD 12 elle nongång när du ruvade ? För fyra eller fem dagar sedan fick jag lite bläd i pappret när jag gick på toa men det försvann nu idag har fått lite blöd igen när jag torkade mig med pappret. Kom inte blöd men bara rosa blöd i pappret. ad kan det betyda ? är det normalt eller ?

Svar på tråden IVF stockholm I Vilken dag har ni plussat ? vi kan sammla här o prata om när är det ernas dag att göra gravid test:D