Hur skulle Du klara dig mot Gladiatorerna?
Om du tävlade mot Gladiatorerna? Vad tror du resultatet skulle bli? Vad skulle gå bra/mindre bra?
Nämn gärna ålder, längd och vikt också så man kan göra en liten egen sannolikhetsbedömning.
Om du tävlade mot Gladiatorerna? Vad tror du resultatet skulle bli? Vad skulle gå bra/mindre bra?
Nämn gärna ålder, längd och vikt också så man kan göra en liten egen sannolikhetsbedömning.
Hahaha det hade blivit bra TV men jag hade nog självdött klämd mellan två biffiga gladiatorer.
Jag skulle bli spöad direkt.
Skulle garanterat inte få ett endaste poäng!
39 år.
159 cm.
85 kg.
Jag hade krossat dom med min massiva kroppshydda. Så jag hade vunnit
Gapflabb, jag skulle inte ta en enda poäng. Kan knappt bära hem en matkasse utan att få ont i axlar och nacke. Så svag är jag. Har precis börjat springa efter att inte ha rört på mig på 19 år. Jodåsåatte.
155 cm, 53 kg, 38 år.
Haha, jag skulle inte ha en chans! För skoj skull, skulle jag vilja prova hinderbanan på slutet, bara för mig själv och inte på tid. Tror jag skulle ha ytterst svårt bara att ta mig upp över första väggen
Tidigare har jag totalsågat programmet, men nu har jag sett några avsnitt och måste faktiskt erkänna att det är rätt underhållande. Fånigt tycker jag fortfarande att det är, men jag är grymt imponerad av utmanarna!
Jag har en övertro på mig själv så jag inbillar mig att det skulle gå lysande i alla kraftmätningsmoment eftersom jag är lång och rätt stryktålig. Däremot skulle det ta stopp i hinderbanan där jag för det första knappast skulle ta mig över väggen (1:a hindret) och sen skulle konditionen inte räcka till. Skönt att jag lever i min bubbla så jag inte får testa gladiatorerna i verkligheten och se hur dåligt det faktiskt skulle gå. Fast lite kul skulle det ändå vara.
37 år, 180 cm lång, 73 kg.
Jag skulle nog dö på fläcken av att leka 'arga leken' med Bullet, så näe... Jag tror inte det skulle gå sådär jättebra.
Puffar.... Inga mer som vill spekulera om sitt resultat?
Jag tycker de ser läskiga ut. Hade jag mot förmodan inte sprungit därifrån hade de mosat mig direkt.
32 år, 162 cm och nog 60 kg.
Jag är lite rädd för Bullet fast jag sitter hemma i soffan, så det skulle nog inte gå så bra... Har hyfsad kondition, men är inte stark - och vågar inte gå in i närkamp! Hu!
Daimstruten: haha, ja kanske om de jagade mig genom den. Men nä jag tror inte jag hade orkat igenom ändå. Lite för otränad just nu.
Hade nog klarat mig hyffsat :p
Jag tror jag hade klarat mig bra i de grenar som kräver styrka istället för uthållighet. Gladiatorerna är ju i sin absolut svagaste form när de tävlar, helt nerdeffade. Däremot så hade jag inte alls klarat exempelvis hinderbanan bra.
Jag är >190 och väger cirka 100kg.
Jag skulle skratta ihjäl mig. Jag fattar ju att de spelar sina roller men de ser ju så otroligt löjliga ut. Gladiatorerna är ett av de fjantigaste programmen jag någonsin sett.
Hm.. kan man vinna på ömklighet och gladiatorernas medlidande?