Nån som fått tillsvidareanställning om ni visat er vara gravida under provanställningen?
Som frågan lyder: Någon som berättat att ni varit gravida under provanställningen och ändå fått fast?
Som frågan lyder: Någon som berättat att ni varit gravida under provanställningen och ändå fått fast?
Jag har fått det, ska få barn när som och min provanställning gick ut i mitten på februari så jag kunde ju inte direkt dölja det
Jag hade visserligen ingen provanställning, utan en tidsbegränsad anställning. Gick hem sex månader innan den gick ut, men blev under föräldraledigheten erbjuden tillsvidare, vilken jag inledde med ytterligare fl.
Låter ju bra Då finns det hopp
Är i v 6 och börjar på nytt jobb nästa vecka
Det finns det absolut, jag tror att det kan bero på vad man jobbar med, jag har en ganska udda tjänst och har specialkompetens som man inte hittar hur lätt som helst så då är det såklart värt att vänta på att jag kommer tillbaka. Har även haft tur med en enkel graviditet och har kunnat jobba hela vägen ut och har kunnat göra nästan ett lika bra jobb som i vanliga fall (även om gravidhjärnan kommit fram ibland och jag tänkt lite fel...)