• flygarhund

    Tips på bra klösträd?

    Letat på nätet men tycker det är svårt att avgöra vilka som har bra kvalitet utan att behöva kosta skjortan. Någon som har lite referenser?

    På jakt efter ett som är minst 180 cm högt. 

    vänligen/ Nata 

  • Svar på tråden Tips på bra klösträd?
  • Tummelisa01

    Glömde skriva att det levereras direkt till dörren också :)

  • nemo1
    Tummelisa01 skrev 2013-05-21 16:51:41 följande:
    Rekomenderar verkligen www.kattlycka.se . Gratis frakt och massor av olika klösträd att välja mellan! Köpte ett tak-högt för 1200 kr.
    Kattlyckas träd kommer från samma ställe i Tyskland som på ebay, lika bra (dålig)kvalitet. Jag beställer hellre själv från ebay och betalar hälften av vad kattlycka tar i betalt (för samma träd)
  • Tummelisa01
    nemo1 skrev 2013-05-22 19:06:15 följande:
    Kattlyckas träd kommer från samma ställe i Tyskland som på ebay, lika bra (dålig)kvalitet. Jag beställer hellre själv från ebay och betalar hälften av vad kattlycka tar i betalt (för samma träd)
    Jahaa! Jag har aldrig handlat på ebay förrut, men gör hellre det om det är billigare. Ska försöka sätta mig in i hur det går till så kanske det blir beställning från ebay nästa gång.
  • nemo1

    Jag har köpt tre träd från ebay och alla gick på runt femhundra inkl. frakt till dörren. Klarar jag av att beställa där så gör du det.

  • Tummelisa01

    Ja, men det står ju på tyska. Alla klösträd jag har gått in på så står det att de bara levererar inom Tyskland? Ska man skriva och fråga om dem levererar till Sverige ändå eller ska man leta upp ett träd där det står att dem levererar till Europa.

  • nemo1
    Tummelisa01 skrev 2013-05-23 21:34:28 följande:
    Ja, men det står ju på tyska. Alla klösträd jag har gått in på så står det att de bara levererar inom Tyskland? Ska man skriva och fråga om dem levererar till Sverige ändå eller ska man leta upp ett träd där det står att dem levererar till Europa.
    Använd sidan Google Vrome istället, där får du frågan om du vill översätta. Och välj både auktion och de med fasta priser. Budar du så kan du få ett träd för en spottstyving. här är en länk. 
    http://www.ebay.de/sch/i.html?_odkw=kratzbaum+xxl&LH_Auction=1&_ipg=100&_lncat=0&_osacat=0&_from=R40&_catref=1&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR3.TRC1&_nkw=kratzbaum+&_sacat=0 
  • vodkafone

    Funderar på att beställa träd från ebay har sett företag leopet som säljer men hittar inte info om frakt kostnader någon här som har lust att dela med sig hur man gör tack på förhand mvh nicklas

  • nemo1
    vodkafone skrev 2013-08-18 22:25:42 följande:
    Funderar på att beställa träd från ebay har sett företag leopet som säljer men hittar inte info om frakt kostnader någon här som har lust att dela med sig hur man gör tack på förhand mvh nicklas
    När du klickar i vilket land du beställer från så brukar det komma upp automatiskt hur mycket frakten kostar. Många fraktas inte till Sverige så du måste kolla det först.
  • Alexandra1990

    Vill du ha ett lösträd eller hel ställning med sovplats osv? Eko (finns i jkpg vet inte om det finns fler...?) har bra prisvärda klösträd

Svar på tråden Tips på bra klösträd?