Vad fick era barn i 3-årspresent?
Vår yngsta dotter fyller 3 om tre veckor. Jag är helt villrådig om vad vi ska ge henne. Hon har en storasyster och jag tycker de har så mycket leksaker redan..
Vad köpte ni till era treåringar??
Vår yngsta dotter fyller 3 om tre veckor. Jag är helt villrådig om vad vi ska ge henne. Hon har en storasyster och jag tycker de har så mycket leksaker redan..
Vad köpte ni till era treåringar??
Köpte en studsmatta förra sommaren då hon fyllde 3. Köpte den lite i förväg så på födelsedagen tror jag hon fick en bok eller nåt annat litet så hon fick öppna "ket" iaf.
När vår store blev tre fick han bl.a
Smålego
Cykel
Spel
Pengar
Film
Bok
Pyjamas
Thomas-tåg
(Inte bara från oss föräldrar utan från släkten med)
Dockhus,ett leksakskök (ikeas), matgrejer och utklädningskäder
En doktorväska som hon gillar jättemkt!
Vår fyller om inte så länge och vi har tänkt köpa:
Springcykel och hjälm, Chuggington tåghus och lite räls
Av vänner och släktingar önskar vi oss:
doktorsväska, kassapparat och lite mer lekmat, butiksvaror, böcker och spel
Min dotter fyller 3 den 20 mars. Och hon har önskat sig
Nya bestick, tallrikar osv, mat till sitt kök.
Furreal hop n cuddle Bunnie
pussel
pärlor till att bygga halsband
kläder
nya pennor och ritblock
Vi har köpt den där furreal kaninen och ska köpa nå lärospel eller alt en samsung galaxy tab/ ipad som hela familjen ska få använda såklart, tanken är att dom ska använda den som lärohjälpmedel, med färg, siffror, memory osv.
Resten av grejerna får någon släkting köpa, jag ser helst att hon får kläder eftersom att hon saknar en del i högre storlekar. Men det blir nog lite blandat.
Vår 3-åring fick mest lego (smålego) när han fyllde 3 år. Han älskar att bygga och leka med lego så det är den bästa presenten till honom. Sedan fick han en balanscykel och kläder av släkten.
Det jag vet att dottern kommer få när hon fyller 3 år (om 1 månad) är: en kurio surfplatta, en cykel, docksäng
Min dotter ska få
Nattlinne
Duplo
Radiostyrd bil (plast)
20 bitar pussel
Ett spel
Bok
Sen blir det nog lite kläder och prylar av släkten och på kalaset.
Var också inne på en surfplatta då hon älskar min men vi kan dela ett tag till tycker jag nog.....
Duplo, pärlor, doktorsväska, böcker, dvd:er och en leksaksdator. Totalt, alltså, av släkt och allt.
Åh, vilka bra tips! Det där med keyboard som nån nämnde lät skoj! Hon gillar musik jättemycket. Sen känns det roligare att ge en större grej än 1000 småpaket.. Funderade på en liten cykel med. Äldsta dotterns trehjuling blev stulen, så det kunde hon ju få kanske.
En upplevelse kunde ju vara skoj också men det är klart hon säkert vill öppna nåt paket med :)
Vår dotter som fyller tre nästa vecka ska få en springcykel!
Hej allesammans,
Vår lille son fyller år nästa vecka och vi funderar på att köpa en sparkbil i trä som vi hittade på presenthjälpen, www.xn--presenthjlpen-jfb.se/produkt-kategori/present-till-3-aring/. Vad tror ni om det, någon som har andra bra tips?? :)
Min sambo tycker att vi ska köpa något eldrivet men jag tycker det känns så tråkigt. Vad säger ni?
Hälsningar,
en osäker far