• Anonym

Jag har ett ganska.. lustigt? problem..

Hej,
    vet inte riktigt hur jag ska börja men here we go!

Jag och min man ha alltid haft mycket sex, ända tills vi fick barn..
    Vi har ett barn på snart 3 och ett barn som är 1, sexlivet försvann efter barn nr 2.

Då hen alltid ska ligga i vår säng så har det slutat med att min man ligger och sover på soffan och jag jämte vårt barn (annars går det inte sova alls, trångt)
    Jag har på så vis börjat tappa sexlusten, för vi ligger inte ens i samma säng längre, säger väl det mesta..
    Vi har försöker varje kväll att få vårat barn att sova i sin egen säng så vi kan börja sova normalt tillsammans igen och få närheten.. men det slutar bara med skrik och gråt ända tills hen lägger sig i vår säng..Samtidigt som jag saknar närheten så börjar det även avta, jag har lixom vant mig vid att det är som det är. Samma med min man, men han tycker vi kan ha sex någonstans utanför sovrummet och jag skulle kunna hålla med.. MEN där kommer mitt "lustiga" problem.

Jag kan inte ha sex i soffan, för jag tänker bara på att där ska våra barn sitta och kolla på barnprogram.
    Jag kan inte ha sex på tex, köksbordet för där ska våra barn äta..ja ni fattar..Vart man än i huset tänker så kommer ju våra barn vara där, löjligt jag vet!

Hur ska jag komma över dom tankarna? Jag vill få fart på sexlivet igen men tankarna stoppar mig!

• Svar på tråden Jag har ett ganska.. lustigt? problem..
  • Anonym

...men barnen är ju överallt i ett hem och de härstammar från ert sex!

Cut The Crap! Släpp loss kvinna! Se till att få dig ett ordentligt knull av din älskade!!

• Anonym (en mamma)

Förstår ditt problem, klart det känns konstigt, men tänk på att sex är en naturlig sak. Det är ju inte så att ni låter dem se på hela akten. Jag antar även att ni har haft sex i er säng? och där sover ju faktiskt ditt barn just nu. Ni kanske kan be om barnvakt nångång? Ta in på ett fint hotel och skämma bort er för en natt. Så ni får fart på sexlivet bara och så kanske det känns bättre att ha sex hemma sedan...? Ni kan ju också lägga en handuk i soffan eller på golvet så det inte känns som att era barn kommer sitta i ert bös...

Lycka till! 

Svar på tråden Jag har ett ganska.. lustigt? problem..