båda mina barn har ftt sova ute. parkerar den utanför ett fönster så jag kan se sen har jag babyvakt på, den reagerar om en fågel kvittrar flera meter bort om jag ställer den på de känsligaste. sen brukade jag sova om jag kunde. sköööönt! har myggnät mot getingar och mygg, är inte orolig att spindlar ska komma in i vagnen, har själv aldrig blivit biten av en spindel och inte heller någon jasg känner, så jag har aldrig ens tänkt tanken faktiskt.
katten är inte ett dugg intresserad av vagnen. vad en lös hund ska kunna göra är jag inte helt säker på heller? välta vagnen? har haft barnvagn med på promenader med 10-15 lösa hundar och dom har kikat ner men dom hoppar upp för att kika ner i vagnen, då knuffas inte vagnen åt sidan (inte mina iaf, jag har valt stadiga vagnar) eftersom dom kommer uppifrån, vet inte hur ag ska frklara men vikten kommer inte i en knuff utan dom bara landar med tassarna på kanten.
är heller inte rädd att dom ska bli kidnappade. (här är nog risken större att en älg kommer in och välter vagnen än att någon kidnappare kommer)