Hur ser jag om en tjej är attraherad av mig?
Jag funderar på hur jag ser/vet om en annan tjej är attraherad av mig? Hur får jag en tjej att bli nyfiken och attraherad av mig som oxå är tjej? Är ny på detta området :)
Jag funderar på hur jag ser/vet om en annan tjej är attraherad av mig? Hur får jag en tjej att bli nyfiken och attraherad av mig som oxå är tjej? Är ny på detta området :)
1. Hon tittar lite för länge på dig.
2. Om du tittar på henne och hon tittar bort så kan du titta bort ett ögonblick så att hon har förvissat sig om att du inte tittar på henne. Sedan tittar du på henne och väntar. Kanske du tittar på henne igen efter ett litet tagoch hon tittar på dig. Den ögon leken kan hålla på ett tag. Den gäller oavsett ålder vill jag påstå..... även för mig som är snart 59...
Bara le då ... le trevligt. Dina ögon ska vara pigga. Glöm inte att sträcka på dig som en man........hela tiden... som en man...
3. Tveka inte på att börja prata med henne efter ett litet tag. Tjejer gillar män som vågar ta initiativ. De vill bli uppvaktade.
4. Börjar hon pilla i håret så betyder det att hon putsar sig för din skulle precis som en fågel. DÅ VET DU MER:::
5. Ställ frågor till henne om henne vilket visar att du är intresserad.Prata inte så mycket om dig själv....
6. Var inte rädd att föreslå något, fika, att träffas igen, att gå ut någon gång.
7. Ge komplimanger ... Var glad trevlig, intresserad..
8 Remember it´s all in the eyes....
Då blir det lite annorlunda......... men det där med ögon stämmer säkert i alla fall.
Sedan bror det ju på vilken slags tjej hon vill ha........ men hon måste väl vara sig själv så klart.
Nej jag är inte bevandrad varken i bögarnas eller flatornas värld...