Ska på fest med temat "Så har du aldrig sett mig förut"!
Hej! Nästa lördag ska jag på fest med temat "Så har du aldrig sett mig förut". Snälla ge mig tips, jag har ingen aaaaning vad jag ska komma på:?
Hej! Nästa lördag ska jag på fest med temat "Så har du aldrig sett mig förut". Snälla ge mig tips, jag har ingen aaaaning vad jag ska komma på:?
Förutom de tips du redan fått tänker jag att det i "som du aldrig sett mig förut" skulle kunna få plats att som kvinna klä sig i typiskt manliga attribut/frack/kostym/... alternativt rockabilly/ oerhört feminimt (tänk ballerina)/70-tal/ galaklänning.
Hur långt du ska gå beror ju helt i vilket sällskap festen är och hur seden är där. Senast jag var på maskerad gick alla 'all in' med ansiktsfärger/peruker/kläder och så vidare till oigenkännlighet men ibland är det ingen som har mer än en udda hatt/peruk/konstig tröja på sig.
Ja det känns mest som jag inte har så mkt tid å råd att handla in värsta utstyrseln... Bra med tips, fortsätt.;)
Ja, kör på "flickigt" och pasteller, kjol och pumps. Tänker mig typ Legally Blonde.
Såg på internet, häxperuk, kan man inte ha det och bara svarta kläder till och inget mer i ansiktet, ?
Rulla upp håret på piprensare i många timmar= afro. Sedan en storblommig klänning på det. Barfota eller flip flops.
Gå som Lucia om du aldrig varit det. Eller jultomten. ;k)
Det temat hade vi på en fest och då kom bl.a.: en typ slampa
60-tals hippie
80-tals after-skii kille
En kille och en tjej som kom som varandra, så kusligt lik varandra dom var!
En 80-tals gympatjej
En typ Elvis
En som kom i nån gammal stor klänning som hon inte trivdes i, så då gick vi loss i min mans garderob och vips så var hon en jäkligt snygg man!
James Bond kom på besök med
Ja det var dom som jag kommer ihåg på rak arm, var ju några år sedan nu. Hoppas du får nån inspo.
Utklädd till en räka röstar jag på!