• Trailer trash TT

Svärmor kommer i morrn..Vad ska jag göra?

Jaha då var det dags igen då.Svärbitchen kommer i morgon. Vi är som katt och hund,jag fräser och hon skäller.
    Vad ska jag göra,hur ska jag hantera henne?
    Hon kommer klaga på mitt hår det första hon gör,det göra hon alltid sen kommer hon gnälla om hur jag sminkar mig och att jag klär mig fel.
    Oftast brukar jag koppla in hörlurarna på min mobil och dra på jättehög musik så jag bara ser hennes mun röra sig. Maken tycker det är provocerande.

OBS JAG KAN INTE BAKA...................................

oVER AND OUT

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-10 10:44
    Det verkar lösa sig.Dottern har kräkts två gånger nu på morgonen.Antingen är hon magsjuk eller så är det allt skit hon åt igår kväll..Inte för att jag blir glad att hon är magsjuk men jag blir glad om svärbitchen nu kanske stannar hemma..

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-10 10:48
    svärbitchen kommer inte

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-26 18:57
    Jaha då är det snart påsk och självklart ska vi dit på påsken av någon dum jävla anledning..Happy eggday liksom

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Svärmor kommer i morrn..Vad ska jag göra?
  • Lindsey Egot the only one

Helt rätt inställning trycket!

Min svärmor kom i en timma mest för att hennes svärmor var hemma hos henne och var då tvunget att visa sin goda välvilja och duktighet.

• Petite Chérie
    Trailer trash TT skrev 2013-04-01 09:37:41 följande:
    Stackare  *styrkekram*
    Tack gumsHjärta
    God has given you one face, and you make yourself another.
  • Petite Chérie
    LindaEfraim skrev 2013-04-01 11:09:32 följande:
    Många styrkekramar Angie.
    Du överlevde iaf!
    Kyss
    God has given you one face, and you make yourself another.
  • ica
    Feltryck01 skrev 2013-04-01 11:52:46 följande:
    Sambon var hos svärmor igår! Själv satt jag hemma och käka pizza och spelade
    Du är en sann förebild.

Jag undrar helt uppriktigt varför en människa uttrycker att jag står i vägen för hennes relation med sin son (min man) och hennes barnbarn (mina och makens barn). Hon har uttryckt tydligt att vill ha bort mig men ändå följer hon mig överallt på nätet.

• ica
    LindaEfraim skrev 2013-04-04 12:44:39 följande:
    Jag undrar helt uppriktigt varför en människa uttrycker att jag står i vägen för hennes relation med sin son (min man) och hennes barnbarn (mina och makens barn). Hon har uttryckt tydligt att vill ha bort mig men ändå följer hon mig överallt på nätet.
    Borde hon inte ha nån diagnos? Och vad säger din man.
  • lyckligmamma87

Asg idag kom post på brevlådan av min asg
    Detta skrev hon
    : jag " hennes namn" tackar för inbjudan skickat den 1023-04-19 om kalas för ******* den 7 april mellan kl11-14 jag har noga övervägt mitt beslut med att jag tackar nej till denna inbjudan. Om frågor varför va vänligen kontakta mig via posten på följande adress ******* ******** ********

Asg helt slut är hon ..... Det hade hon ju kunnat skriva på mail el fb el sms o anledning kunde hon ha tagit på en gg hahahah

• lyckligmamma87

O inbjudan skickades 2013-03-19 men men hon ligger väll före i tiden el nått

• dessan59

Jag tycker att du ska bjuda henne på hembakat, preparera brödet med Laxeringsmedel, och när hon väl är inne på Toan för andra gången säger du att "du kan inte vara kvar här så att vi får Maginfluensa".Åker hon inte hem då så häll på mer av laxeringsmedlet.Lycka till!

• ica
    LindaEfraim skrev 2013-04-04 17:01:39 följande:
    Ica

Jag är helt säker att hon lider av diagnosen
    Den narcissistiska mamman.

vuxnabarn.nu/narcissism/den-narcissistiska-ma.../
    Jag funderade åt det hållet. Men jag ville nog inte tro det. Min svärmor har nog det. Men tvivlar påa tt hon lider av det. Det gör vi andra.
Svar på tråden Svärmor kommer i morrn..Vad ska jag göra?