• emba

Festa i New York med dottern?

Hej girls! 
    Det var länge sen jag skrev, det har varit en väldigt tuff tid för mig eftersom både min Iphone, Ipad och dator varit inne på lagning Gråter 
    Nu är det så att min äldsta dotter Alison fyller år om mindre än en vecka. Jag tänkte fira detta genom att ta i smyg ledigt från hennes skola och ta med henne till New York och festa. Jag har pratat med mina väninnor och de flesta tycker det låter jättetrevligt och mysigt. Jag har redan ansökt om ledighet i skolan och bokat resan. Vi kommer var borta tre veckor, eller så länge vi orkar festa. Vi bokar helt enkelt hemresan där. 
    Vad tycker ni om detta? räcker denna present eller tycker ni hon är värd något mer?  

• Svar på tråden Festa i New York med dottern?
  • Trädblåsare

Glöm inte knarket också, det är ett måste när man är i New York.

• Meddelande borttaget
  • emba
    Zayco skrev 2013-03-10 10:58:17 följande:
    ''Emba'' har en tendens att skriva provocerande/osannolika trådar, dont feed the ------
    Fast så är det inte men tro vad du vill! Demon
  • emba
    ruuu skrev 2013-03-10 12:05:25 följande:
    Tycker hon inte det är lite pinsamt att festa med sin morsa? 

Nja jag vet inte har ju inte frågat henne men eftersom att vi ofta på Fredagar går till Stureplan så tror jag verkligen inte att det är några problem alls! Glad
  • emba
    Trädblåsare skrev 2013-03-10 12:03:42 följande:
    Glöm inte knarket också, det är ett måste när man är i New York.
    Men vad är du för förälder egentligen? Tar du inget ansvar för dina barn, låter dom knarka det var det värsta jag hört. 
  • Zayco
    emba skrev 2013-03-10 12:10:30 följande:
    Fast så är det inte men tro vad du vill! Demon
    Nä kanske inte, ibland har man helt enkelt inte alla hästar i hagen heller. Jag har läst dina andra väldigt intressanta trådar också. // MVH Big fan Drömmer
  • Meddelande borttaget
  • emba
    Zayco skrev 2013-03-10 12:14:46 följande:
    Nä kanske inte, ibland har man helt enkelt inte alla hästar i hagen heller. Jag har läst dina andra väldigt intressanta trådar också. // MVH Big fan Drömmer
    Aah tack! :) 
    Jag vet att jag har många fans, känd som jag är!
    Om du skulle varit här skulle jag helt klart gett dig en autograf, men eftersom att du inte är här så får du väll helt enkelt ta kort på mitt svart till dig!
    To Zayco
    From Emma Känd Beyonce
    Tänk dig detta i skrivstil gumman! SoligHjärta 
  • emba
    ruuu skrev 2013-03-10 12:18:33 följande:
    lol 

lol = lots of love 
    Så säger bara detsamma gumman! SoligHjärta
    Autograf  du med? 
  • Zayco
    emba skrev 2013-03-10 12:23:15 följande:
    Aah tack! :) 
    Jag vet att jag har många fans, känd som jag är!
    Om du skulle varit här skulle jag helt klart gett dig en autograf, men eftersom att du inte är här så får du väll helt enkelt ta kort på mitt svart till dig!
    To Zayco
    From Emma Känd Beyonce
    Tänk dig detta i skrivstil gumman! SoligHjärta 
    Nu har jag tagit en printscreen och har skrivit ut detta samt ramat in den och lagt den på altaret jag har för dig här hemma!! Stort tack !!!
  • emba
    Zayco skrev 2013-03-10 12:26:29 följande:
    Nu har jag tagit en printscreen och har skrivit ut detta samt ramat in den och lagt den på altaret jag har för dig här hemma!! Stort tack !!!
    Åh jag blir så rörd! Hjärta
  • Trädblåsare
    emba skrev 2013-03-10 12:13:18 följande:
    Men vad är du för förälder egentligen? Tar du inget ansvar för dina barn, låter dom knarka det var det värsta jag hört. 
    Självklart, jag ger min fyraåring lite knark varje kväll, så somnar hon gott.
  • hymafr

TS: Om du skriver denna och liknande trådar så vore det ju bra om det finns en rimlig chans att det är sant.

Det finns inte en chans att en nattklubb skulle riskera hela sin verksamhet genom att låta en 17-åring dricka. 
    Och i USA är det väl fortfarande 21 år som gäller? 

Svar på tråden Festa i New York med dottern?