Vet inte vad jag ska göra längre
Hej. visste inte riktigt vilken tråd jag skulle välja men antar att denna blir bra
Jag träffar en kille i 40års åldern och själv är jag i 20års åldern. Vi träffades på jobbet, vi va bra vänner i nästan två år innan vi började hålla på med varandra. Först sa vi att vi bara va KKs och sen vänner med förmåner och sen blev vi mer eller mindre ett par bara det att vi inte säger att vi är ihop. Och ingen på jobbet vet att vi träffas, inte ens mina vänner. Och han har inte berättat för någon heller. Vi ses bara varannan vecka när han inte har barnen och han jobbar kväll och jag dag. Så det blir bara att vi åker hem till han på kvällen när han slutar och ligger med varandra och sen somnar för att jag måste upp tidigt till jobbet.
I början när vi började aa ligga med varandra så var han hur gullig som helst, skickade söta sms och ringde bara för att prata och verkligen tog sig tid för att vara med mig. Men nu så kanske vi bara ses ca 3 gånger varannan vecka och vår vakna tid tillsammans är ca 2 timmar per gång. Och när jag ringer och vill ses säger han att han inte orkar och har annat att göra. Ibland måste jag tjata bara för att vara med han. När hans vänner ringer och vill träffas och vi har planerat att göra något så dissar han mig direkt och drar iväg med sina vänner. Dessutom har han en tjejkompis som han gör allt för, när hon ringer eller vill nåt då släpper han allt och springer. Jag har inget emot att han är med sina vänner och är absolut inte svartsjuk på tjejkompisen önskar dock att han kunde välja mig någon gång i alla fall.
Och eftersom att vi jobbar på samma jobb så har vi en del gemensamma kollegor som båda känner bra och om någon månad är det en företagsfest och han vill inte att jag ska gå för att han vill inte riskera att vi avslöjar oss (det vill inte jag heller) men å andra sidan vill jag gå för att jag känner andra som ska gå. Och det var ingen konstighet att han skrev upp sig på festen dagen efter att han fick veta att hans tjejkompis gjort det..
I alla fall så gillar jag han supermycket men på senaste tiden känner jag mig mer besviken och ledsen än glad och lycklig. Vill inte göra slut men hur mycket ska man behöva stå ut med? Mitt tålamod och försök att hålla god min börjar ta slut. Hjälp!
Vill dock tillägga att vårt sexliv är underbart, han har stor utrustning och han vet hur han ska använda den ;)