är jag bisexuell??
Tja!
Jag är en tjej på 18 år. Jag har lite funderingar över om jag kanske är bisexuell.
Jag har förnuvarande en pojkvän sedan 2 år tillbaka. Jag har under denna tiden haft sex med två tjejer utan hans medvetande. Första gången var med en väldigt nära tjejkompis på fyllan. Ca tre månader efter det träffades vi igen på en festa )jag flyttade ifrån staden och var inte hemma så ofta) Då blev hon super full och jag tog hand om henne när hon spydde.
I den situationen kunde jag bara tänka på hur snygg och vacker hon var. Jag kunde bara tänka på det vi gjorde och hur gärna jag ville göra om det. Sedan när hennes kille kom och hämtade henne och skulle köra hem henne kände jag verkligen hur jag ville vara den som nattade henne och gosade med henne tills hon somnade.
Då började jag fundera väldigt mycket, och det slog mig.. kanske är jag bisexuell?
På kvällarna brukar jag fantisera om en annan nära tjejkompis jag har också.. som jag hånglat mycket med på fester och så. Jag hånglar alltid med mina tjejkompisar på fyllan.
Så vad säger ni, är jag bisexuell? SNÄLLA SVARA