Aldrig få barn med mitt livs kärlek
Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle sätta detta...
Undrar om det finns fler som jag...Jag har ett underbart barn som jag älskar av hela mitt hjärta. Jag känner glädje varje dag över att mitt barn finns. Fick mitt barn i en relation som egentligen inte var den rätta.
Nu har jag träffat mitt livs kärlek. Jag är nu för gammal för barn. Känns som en STOR SORG att jag aldrig kan få barn med honom. Önskar jag skilt mig tidigt så hade jag kanske kunnat få barn även med honom..
Finns det andra som inte känner som jag fast de är i liknande situation? Kan tänka mig det är skillnad om man fick barn i en relation som var rätt då och levde bra i många år och att det sen tar slut och man hittar en kärlek till. Om förra kärleken var lika stark då så att säga. Det är ju mest när man haft val som om man gjort annorlunda kanske det varit annorlunda som man har svårare att acceptera hur det blev. I varje fall jag.
Mannen jag nu lever med har jag känt i många år men bara träffat någon gång per år. Så hade jag skilt mig tidigare hade vi kunnat börja umgås mer och kanske hade kärlekskänslor då utvecklats tidigare mellan oss och vi hade blivit ihop tidigare och...Han har funnits i mina tankar många år även om jag inte kände mig kär i honom tidigare eftersom vi träffades så sällan men har alltid känt en intimitet med honom och en önskan att träffa honom mer.