• erimother

Nybliven ensam mamma söker vänner i stockholm

Hej,

Jag och mina 3 flickor bor i Upplands Väsby. Åldrarna är 8,4 och 3år

Jag söker alla ensamma föräldrar som vill umgås med oss på helgerna eller fika med mig eller träna eller liknande...

• Svar på tråden Nybliven ensam mamma söker vänner i stockholm
  • Sandra8404

Hejsan! Jag heter Sandra och bor med min son 3år i Helenelund. Vi har inte så stor umgängeskrets så vi umgås gärna :)

• Nikis

Hej! Jag heter Erica och bor med mina barn 4 och 1 år i Märsta. Har vara vart ensam i två v så det är väldigt nytt för mig. Känner inga andra ensamstående så jag skulle gärna vilja känna lite nytt folk :)

• Lillarosa

Hej! Jag bor också i Väsby. Är inte ensamstående, men har inga vänner här så skulle gärna träffas och hitta på något. Min man ska arbeta hela sommaren och jag ska vara ensam med barnen så lite sällskap skulle vara trevligt. Jag har två söner, den ena är tre år och den andra är nio månader.

• Annika 687

Hej Jag bor i Sundbyberg och träffas gärna med eller utan barn. Kan ni ses nästa helg någon ggn?

• saradunboll

Hej!
    Jag heter Sara och är ensam mamma åt en son på 2 år. Jag skulle också gärna träffas!!

• stillavåg

Hej!

Jag är en ensamstående mamma åt en son på 4 år.

Jag bor i Stockholm och vill gärna lära känna fler ensamstående!

Det vore roligt att umgås på helgerna och hitta på saker tillsammans!

• Emsbli

Jag bor i Haninge ensam med min dotter på 5 år. 

• Ellie1981

Detta är säkert en gammal tråd men jag och min sambo har precis brutit upp och det skulle vara så roligt att hitta på saker tillsammans med ensamstående mammor och pappor för den delen. Jag är 33 år och bor söder om Stockholm och älskar att träffa nya människor :))

• jorgen123

Hej

jag är i samma situation. Har precis brutit upp från sambo och har två barn, 43 år. Bor även söder om stockholm

• Lisa72

Hej,

Jag är 42 år och har en 5-årig dotter och bor på Kungsholmen, separerad sen 1,5 år tillbaka. Jag har min dotter mest udda veckor och skulle tycka det vore jättetrevligt att hitta på saker med likasinnade.

Vi hörs!

Lisa

• Rambod

Hej!

Jag har två flickor ålderna är 5 och 3 och träffas gärna med eller utan barn. Kan ni ses i helgen någon ggn?

Svar på tråden Nybliven ensam mamma söker vänner i stockholm