Jag har en man som...
Jag har en man som jag älskar mest i hela världen. Vi har varit tillsammans i fyra år och har ett barn tillsammans.
Min man är det sexigaste som finns. Han är definitionen av het. Jag älskar allt han gör, vem han är, hans roll i vår familj. Det finns ingen som är så lycklig som jag. Han älskar mig, han älskar vår familj, och han är trygg med oss.
Men min man har ingen sexlust. Min man prioriterar inte sex. Första året kunde vi snitta 26 gånger på två veckor. Nu har jag tur om vi har sex 26 gånger på ett år.
Jag håller mig fräsch. Duschar varje dag. Sminkar mig. Bär fina kläder. Jag är snyggare nu än när vi träffades. Jag har en oerhört hög sexlust, det har jag alltid haft, och det har han alltid vetat.
Jag har bara sexiga underkläder. Jag har provat att vara naken i hans närvaro. Jag har provat att ta mycket initiativ och vara tydlig med att jag vill ha sex. Jag har provat att ta ett steg tillbaka och inte ta något initiativ alls. Inget förändrar hans sexlust. Han nöjer sig med en gång varannan vecka.
Jag vet att han njuter när vi har sex. Men det verkar inte vara en prioritering för honom..
Jag har provat att prata med honom om det. Då kan det hända att vi har sex varje kväll tre dagar i rad, sen avtar det igen.
Vad ska man göra? Hur ska jag få honom att prioritera sexet igen?