• M I M M I
    Äldre 14 Mar 21:41
    7436 visningar
    9 svar
    9
    7436

    Adoptionsbloggar

    Hej!

    Är du blivande förälder genom adoption och bloggar? Lägg gärna upp en länk till din blogg här! Jag tycker det är spännande att få läsa om andras erfarenheter, tankar och känslor.  Jag ska tillsammans med min man precis starta vår adoptionsutredning, och bloggar här http://drommaromsmatt.wordpress.com/

    Kram från mig

    Ps, du som har adopterat är så klart jättevälkommen att dela din blogg här med =)


  • Svar på tråden Adoptionsbloggar
  • Äldre 15 Mar 09:34
    #1

    Jag har en "gammal blogg" där jag tyvärr inte uppdaterar så jätteofta längre, men du är välkommen att läsa den.

    http://www.syskonlangtan.blogspot.se/

    Lycka till med er utredning.

  • M I M M I
    Äldre 15 Mar 13:22
    #2

    Vad roligt, tack! Ska kika in på din blogg, och grattis till barnen!

    Ingen mer som bloggar?

  • Äldre 20 Mar 16:57
    #3

    Jag bloggar men min läser du nog redan!
    :)

    Www.houseofmary.blogg.se

  • M I M M I
    Äldre 20 Mar 18:52
    #4

    Jajamen men kul att du lägger upp den, kanske är fler än jag som letar nya bloggar att läsa... Kram

  • M I M M I
    Äldre 5 May 19:37
    #5

    Puffar lite igen! Jag vill gärna ha fler adoptionsbloggar att läsa, så vet du någon bra länka gärna här!


  • Äldre 5 May 22:28
    #6
    M I M M I skrev 2013-05-05 19:37:34 följande:
    Puffar lite igen! Jag vill gärna ha fler adoptionsbloggar att läsa, så vet du någon bra länka gärna här!
    Vet inte om du har lösenordet till min? annars kan du maila mig på enfamilj@hotmail.se
  • M I M M I
    Äldre 5 May 22:58
    #7

    Det har jag Ekke och jag läser varje inlägg men är hemskt dålig på att lämna några kommentarer bättring där! Kram

  • Äldre 1 Jul 00:13
    #8

    Hej! Jag ska adoptera som ensamstående och det här är mitt första försök till en blogg lejonmorsan.wordpress.com :)

  • Äldre 18 Sep 19:25
    #9

    Här är min blogg: Livet med P

    Www.lilleskutt.wordpress.com

    Vi adopterade 2007 och väntar snart syskon. Vi har också två tonåringar.

    Välkomna!

Svar på tråden Adoptionsbloggar