• lia79

Fler som väntar barn augusti /september som bor söder om sthlm?

Hej! Några som vill följas åt? Själv är jag i v 16 bf 2sep bor i sköndal

mamma till william och Jonathan
  • Svar på tråden Fler som väntar barn augusti /september som bor söder om sthlm?
  • lia79

Kakmonster jobbigt att du har ont men nu är det inte lång tid kvar jag har ca 6 v kvar

• Pillar

Hej:) jag födde min tjej 5 juni 38+1 :)
    Mitt fostervatten gick 01:00 på natten ca åkte in och gjorde akut snitt på grund av att h

• Pillar

Hon låg i säte . Men nu är det bra :)
    Liten Alma :)
    Hon vägde 3154 gr och var 46 cm lång vid födelsen :)

• lia79

Pilar ett stort grattis vad skönt att allt har gått bra mitt andra barn låg oxå i säte. Är det någon mer som har fått? 18 dagar kvar nu går det segt

• Kakmonster

Jag väntar än. 9 dagar kvar till bf. Får bara mer och mer ont i bäckenet. Har iaf klarat av inskolning utav tvååringen på dagis nu, så idag är jag en fri kvinna!! Ligger utslagen på soffan dock, och våndas över att jag måste förbereda nån mat till oss sen...

• lia79

Kakmonster skönt att du hann med inskolningen! Imorse började mitt vatten gå ska snart åka in på kontroll

• Kakmonster

lia 79: spännande!! Jag bara väntar på att nåt skall hända här nu... Men inga känningar än. Bf om 6 dagar nu...

• lia79

Kakmonster ett stort grattis! Fick oxå en tjej den 20/8 som heter Wilma. Har allt gått bra?

• Kakmonster

lia 79; Ja, då. Amningen går sisådär... Torsk på tuttarna, och en dotter som inte kan suga ordentligt.
    I vilken vecka födde du?? Du var väl beräknad till 2:a sept?

• Pillar

Tack !Grattis till er oxå! Verkar som alla här fick tjejer !:) hur går det? Kan inte förstå att min flicka är 5 månader tiden går så fort !!
    Lia79 fick du göra ett snitt? Jag fick inte födda i säte fattades 1 millimeter !

Svar på tråden Fler som väntar barn augusti /september som bor söder om sthlm?