Sambon förstör min lust med sitt surande...
Hej
Jag behöver råd om hur jag ska hjälpa min sambo och mej att få lusten att finnas igen.
Så här är läget:
Vi gillar båda sex och att ha sex med varandra. Det är oftast mycket tillfredsställande för oss båda.
Min sambo har däremot ett väldigt mycket högre behov av sex än vad jag har, jag kan aldrig stilla hans behov känns det som och det är så frustrerande. Ligger vi med varandra och det är jätteskönt och jag känner mej jättenöjd så vill han direkt ha mer. Han är inte nöjd förrän han har haft 5 utlösningar på en dag känns det som...
Det är frustrerande att det aldrig känns tillräckligt och min lust tar stryk av det, att det så ofta känns som att jag inte kan tillfredsställa honom. Min lust minskar av det.
Ligger vi inte med varandra blir han sur och gnällig och tycker livet är tragiskt och att han kastar bort det. Det gnället kan komma redan efter en vecka utan sex (vi är dessutom särbos, så vi ses inte dagligen).
Är det nåt jag blir avtänd av så är det detta surande och självömkande, det är inte så att jag känner mej kåt av att han gnäller... då känns det istället bara som att tillfredsställa ett bortskämt gnälligt barn.
Nu har det varit en massa strul (inkl graviditet och förtroendekris) och vi har setts mkt lite de senaste två månaderna och ska ses i helgen. Jag har längtat efter det. Vi har inte haft sex på två månader pga allt grälande och att vi inte hunnit träffas. Naturligtvis börjar då gnällandet redan ett par dagar i förväg och jag blir så förbaskad för det dödar all lust som faktiskt fanns inför att träffa honom.
Hur 17 ska jag hantera detta?