Bloggar ni?
Är det några av er här som bloggar om livet med funktionsnedsatta barn? Jag följer en och annan blogg men tänkte att det kunde vara intressant att läsa mer om hur ni andra har det.
Är det några av er här som bloggar om livet med funktionsnedsatta barn? Jag följer en och annan blogg men tänkte att det kunde vara intressant att läsa mer om hur ni andra har det.
ja nu har jag börjat blogga, jag med och gjort mitt första inlägg nyss! Jag har kollat era bloggar också och pcalma din blogg var faktiskt en av de första bloggarna som jag hittade när våra misstankar om autism började.
reachingtoautism.blogspot.se/
Visserligen är jag inget barn, men jag bloggar om livet med Spinal Muskelatrofi. Välkommen in till mig på www.emmixen.se!
Hej ni bloggare! Jag har precis börjat blogga men jag är lite lost:) Bloggar på Bloggo.nu", dottermedautism. Men vilka kan läsa? Jag vill vara anonym och skriver inga namn men vill att folk ska kunna läsa.
mallopersson.vimedbarn.se, den är nystartad så har inte hunnit skriva så mycket.
Har en son med en ovanlig kromosomavvikelse, förändringar på hjärnan, utvecklingsförsening, språkstörning och slutar andas. Ska även utredas för autism, adhd och utvecklingsstörning.
Jag bloggar numera på www.unikfamilj.se om autism och om betydelsen av den sensomotoriska utvecklingen.
Har precis startat upp en blogg www.motherslife.vimedbarn.se kommer handla mycket om mina söner. Den älsta har adhd och ev. Autism Den yngsta har grav språkstörning och ev. Adhd
Jag bloggar om livet som funkismamma! Men inte bara om det, mycket annat också