• Innerlig

Bloggar ni?

Är det några av er här som bloggar om livet med funktionsnedsatta barn? Jag följer en och annan blogg men tänkte att det kunde vara intressant att läsa mer om hur ni andra har det.

• Svar på tråden Bloggar ni?
  • Innerlig
    sommar 77 skrev 2013-03-24 22:26:15 följande:
    Innerlig! Tack för tips!! Jag känner att jag har stort behov av att skriva av mig om min dotter som har Autism. Just det här med kompisar blir allt svårare. Känner igen min dotter i en hel del du skrivit i din blogg. Du gör det jättebra!!!

Tack så jättemycket!!! Säg till mig när du får igång din blogg (eller om du behöver mer hjälp) så jag kan gå in och läsa den!
  • sabiha

ja nu har jag börjat blogga, jag med och gjort mitt första inlägg nyss! Jag har kollat era bloggar också och pcalma din blogg var faktiskt en av de första bloggarna som jag hittade när våra misstankar om autism började.
    reachingtoautism.blogspot.se/

• Emmixen

Visserligen är jag inget barn, men jag bloggar om livet med Spinal Muskelatrofi. Välkommen in till mig på www.emmixen.se!

- www.emmixen.se - en tjugoettårings hemsida om ett liv med en neuromuskulär sjukdom -
  • sommar 77

Hej ni bloggare! Jag har precis börjat blogga men jag är lite lost:) Bloggar på Bloggo.nu", dottermedautism. Men vilka kan läsa? Jag vill vara anonym och skriver inga namn men vill att folk ska kunna läsa.

• Innerlig
    sommar 77 skrev 2013-04-09 23:48:49 följande:
    Hej ni bloggare! Jag har precis börjat blogga men jag är lite lost:) Bloggar på Bloggo.nu", dottermedautism. Men vilka kan läsa? Jag vill vara anonym och skriver inga namn men vill att folk ska kunna läsa.

Om din blogg inte är låst kan vem som helst läsa den. Du kan ange olika taggar och också "pinga" din blogg så att den kommer upp när folk söker. Ett annat sätt att få fler läsare är att gå med i en grupp inom det ämne du bloggar där man samlar olika bloggar. Då kan alla som har sin blogg där och alla som hittar till den sidan se adressen till din blogg och på så sätt hitta till den.
  • Innerlig
    sommar 77 skrev 2013-04-09 23:48:49 följande:
    Ps. Jag sökte på din blogg på bloggo.nu men hittar den inte. Kan du lägga in en länk?
  • mclo

mallopersson.vimedbarn.se, den är nystartad så har inte hunnit skriva så mycket.
    Har en son med en ovanlig kromosomavvikelse, förändringar på hjärnan, utvecklingsförsening, språkstörning och slutar andas. Ska även utredas för autism, adhd och utvecklingsstörning.

• Camilita

Jag bloggar om livet som funkismamma! Men inte bara om det, mycket annat också Cool

Svar på tråden Bloggar ni?