• Frojgi

Var sitter/satt moderkakan och vilket kön har barnet?

Hej allihop! Vet ni om er moderkaka är/var placerad mer åt ena eller andra sidan och isåfall om ni väntar/har en pojke eller flicka? Jag läste Ramzis teori om att flickor oftast implanterar till vänster och pojkar till höger. Låter mysko tycker jag men är nyfiken på hur det stämmer för er IRL...

• Svar på tråden Var sitter/satt moderkakan och vilket kön har barnet?
  • Teodorra

Och det behövde du tre (eller om du skapat fler) trådar för? Hade moderkakan till vänster senast och det var en liten kille.

• Frojgi

Tack för ditt svar. Ingen anledning att vara otrevlig dock!

• Chridhe

Tror inte det har något samband faktiskt.. Första grav hade jag moderkakan i framvägg =flicka Andra grav satt den till vänster =pojke Tredje grav sitter den i framvägg igen, vet inte vad det blir med gissar på pojke

• Frojgi

Håller med, jag tror inte heller på det hävdade sambandet. Kul att höra er motbevisa Ramzi ;) Min moderkaka sitter i framvägg till vänster och om 10 dagar vet jag om det är en pojke eller flicka... SÅ nyfiken!

• Cecese

Jag har inte fått veta om den suttit till höger eller vänster, jag har bara fått veta om den suttit i framvägg eller bakvägg.
    Flicka 1 bakvägg
    Flicka 2 framvägg
    Pojke 1 bakvägg
    Pojke 2 framvägg.  

• Teodorra
    Frojgi skrev 2013-03-15 15:58:15 följande:
    Tack för ditt svar. Ingen anledning att vara otrevlig dock!

Om du tyckte det var otrevligt är det nog tyvärr du som väger in den värderingen när du läser mitt svar...
  • Familjen L

1:a, bakväg. Flicka. 2:a, framvägg. Pojke.

Svar på tråden Var sitter/satt moderkakan och vilket kön har barnet?