• stiller

Hur många pappor hänger här ?

Hej nybliven medlem här och är lite fundersam hur många av mitt kön som hänger här ? 
    Något säger mig att jag är lite ensam =(

• Svar på tråden Hur många pappor hänger här ?
  • ArgaKillen
    Smecker skrev 2013-03-22 04:17:51 följande:
    Den verkliga frågan är:

Sväljer han?

Absolut! Gör du?
  • ArgaKillen
    Carola83 skrev 2013-03-22 11:20:42 följande:
    Men du har ju problem

Det säger jag inte emot, det har vi nog alla mer eller mindre. Uppenbarligen finns det de som har
    ">större problem
    än vad jag har.
  • Lindsey Egot the only one

Väldigt bra svar arga killen!

• stiller

hoppsan vilken konstig vändning på min tråd :p haha men jag gillar redan arga killen =)

• Lindsey Egot the only one

Arga killen är rolig och kommer med många bra saker. Han är även en duktig debattör.

• Ernst Hugo
    ArgaKillen skrev 2013-03-22 10:49:16 följande:

Absolut! Gör du?

Svaret uteblev visst där
    Postbanken, postbanken, pooostbanken....
  • ArgaKillen
    Ernst Hugo skrev 2013-03-23 21:17:16 följande:
    Svaret uteblev visst där

De flesta tystnar ganska fort här på fl. De som håller ut längst är inbitet religiösa personer samt inbitna manshatare. Min erfarenhet iaf.

Men jag tycker dt är kul med en del pappor här inne :)
  • brt666

Jag har tittat in här till och från, mest för att försöka förstå bättre hur kvinnor fungerar. det har inte gått särskilt bra hittills.

• JoBa
    brt666 skrev 2013-04-16 13:12:05 följande:
    Jag har tittat in här till och från, mest för att försöka förstå bättre hur kvinnor fungerar. det har inte gått särskilt bra hittills.

Har ni hört om killen som gick och skruttade på en sandstrand i Florida?

Han slog plötsligt tån på något hårt om låg i sanden. Han såg efter vad det var, och det visade sig vara en mycket gammal glasflaska. Den var förseglad med ett blysigill. Nyfiken som han var, öppnade han sigillet och drog ur korken. Med en ljudligt väsande och ett brungult rökmoln kom en magisk ande ut ur flaskan.

- Du har räddat mig! Sedan tusen år har jag suttit fången i denna flaska. Som tack skall jag se till att uppfylla en önskan! Önska dig vad du vill!

- Hmm, sa killen efter en tids funderande. Jo, det är så att jag alltid fantiserat om en bro över Atlanten. Jag skulle vilja ha möjligheten att när jag vill ta bilen till Europa. Kan du bygga en sån bro åt mig?

- Nja, sa anden, det var en stor önskning. Jag tror inte att jag fixar det, om jag skall vara ärlig. Har du någon annan önskan?

- Ja, sa killen, det är en sak jag alltid har undrat. Kan du förklara för mig hur kvinnor fungerar?

Anden drog en djup suck. Han funderade ett tag och drog en djup suck igen. Till slut sa han:

- Hur många filer vill du ha på den där jäkla bron?
Svar på tråden Hur många pappor hänger här ?