Kommer jag vara singel resten av mitt liv?
Ja det här är nog lite gnäll men samtidigt en allvarlig fundering.
Jag är ensamstående med tre barn. Barnens pappa är en speciell varelse som bedrog mig när jag väntade mitt tredje barn och dessutom lämnade mig på stående fot.
Han ångrade sig men jag har valt att förbli singel eftersom jag inte kan lita på honom igen.
Mina barn är underbara på alla sätt och jag ångrar dem inte en sekund, men jag kan ibland känna mig extremt låst och ensam eftersom de tar upp all min tid. Att dessutom ha barn med särskilda behov gör ju inte saken bättre.
Mina barn är pigga och glada men väldigt aktiva. 1, 3 och 5 år gamla. Ute ser nog folk på mina barn som ouppfostrade, även om så inte är fallet. De har svårt med impulskontrollen och det blir lätt fel.
Jag har inte någon som helst lust att träffa någon ny just nu, hur skulle jag ens kunna? Jag har barnen på heltid och knappt några som kan hjälpa mig med passning. Men jag kan i alla fall inte låta bli att undra vem som någonsin skulle vilja ha mig? Jag var nog snygg en gång i tiden, men nu är jag mest sliten och trött och med mina tre barn? Finns det män som faktiskt är intresserade ändå?
Ge mig era solskenshistorier!