Rådfråga om familjekris
Har länge haft problem med min mamma. Och nu har min pappa som är olyckligt kär i henne ställt sig på hennes sida med och försöker få hela världen hata mig. Jag är anmäld av dem för något jag inte gjort utan var bara självförsvar. Allt blir bara värre och värre. Jag har byt nummer och de har trakat min sambos jobb. Pressat mig på pengar och inga av mina syskon får umgås med mig men jag umgås med 2 iaf. Min mamma dricker ofta och älskar bråk mellan oss syskon och pappa försvarar henne hela tiden. Har två små bröder som håller henne sällskap med drickandet. Hon är arg på mig från början för när mina föräldrar skilde sig så valde jag att bo hos pappa. Min pappa har slagit min sambo Men påstår att det är tvärt om. Jag såg hela händelsen och min mamma gav sig på mig med och jag förvarade mig bara. Allt bråk starta med vad mina systrar ljugit om för en lille bror som slog mig först och min mamma försvara hans dåliga beteende. Han kasta en bomb på mig och min dotter som var 8 månader men som tur var träffa den bara mig. Han är själv två barns pappa och dricker ofta och är otrogen mot sin tjej. Mina föräldrar förvarar alltid de syskon som har problem och jag som har sambo, en dotter och skapligt bra ekonomi är den stora boven som bara bråkar. Fått skit alltid så länge jag kan minnas mina föräldrar slog oss även som små och stora. Vart kan man kontakta en expert där man kan prata ut med mina föräldrar. Jag är rädd och har mardrömmar. Min mamma har bråkat i många år och vill alltid starta bråk och säger sen är synd om mig alla bara bråkar på mig jag som är så snäll:/ ! Är så mycket som hänt i mitt liv och värre saker med sånt som inte får hända i en familj. Vart kan jag vända mig?