• tras

Några med erfarenhet/beställt vagn från Babyplus i Nederländerna?

Är inne på en Bugaboo Donkey Duo från Babyplus i Nederländerna? Står dock inga priser eller nånting om frakt?

Någon som vet hur det fungerar med beställning?
    Någon som vet vad vagnen kostar?
    Någon som vet hur långa leveranstider dem har?
    Är det tullavgifter från  Nederländerna? 

Tacksam för så mycket info som möjligt Solig 

• Svar på tråden Några med erfarenhet/beställt vagn från Babyplus i Nederländerna?
  • Dixie

Men finns inte den infon på deras sida? Om det inte står pris eller frakt, då hade jag inte beställt ngt!

• tras

Nej, det var det som var grejen att det inte stod något :/

• Saragbg

Finns jätte många som beställt därifrån och andra holländska sidor, gå in på barnvagnsgruppens sida på fb och fråga "experterna" :)

• teec

Jag har!

Beställde en bugaboo donkey duo. Pga försening i leveransen fick jag en åkpåse på köpet.

Jag har bara gott att säga om dem. Hade mycket mailkontakt och de svarade inom 24 h om man frågade något.

Det gick på 1199 euro men tack vare att euron var låg så betalade jag 10200 kr. Frakten ingick.

Från det att jag beställde till att den var hemma tog ca 2 mån. Fick den levererad hem till dörren.

• tras

Oh, så man kanske skulle satsa på det då! Det finns ingen risk att man blir lurad? Det är ett seriöst företag alltså?

• teec

Det vette tusan. :)

Läs runt lite om dem på nätet och hör med de som har skickat tillbaka sina chassin pga knarr.

Än sålänge knarrar inte min.

• Pralina 81

Man får maila babyplus om priserna:) beställer man tillbehör samtidigt kan man få lite rabatt! Jag har själv beställt från bp men ej fått vagnen än då det var leveranstid på 3-4 veckor ( väntar på en bee+ ). Allt har gått smidigt hittills och jag har sparat 2000:- på bara vagnen mot att köpa den i Sverige.

• Pralina 81

Bp har inte så stort lager, utan beställer från leverantören när man lagt sin beställning. Moeders mooiste är ett annat stort holländskt företag som många använder sig av. De har vagnar på lager och därför kan det gå snabbare att få sin vagn om man beställer från dom.

• Jennie423

Hej! Är väldigt nära att beställa en mountain buggy duet från babyplus i Holland, men funderade på betalningen, hur gjorde ni med det? Betalar man innan eller får man en faktura i samband med leveransen? Har mailat dom samma fråga men gjorde det precis så dom har ju inte hunnit svara:) men jätte bra mailkontakt har vi haft nu om vissa andra frågor som jag ställt! Verkar bara ett bra ställe!

• Doa

När de har din vagn i lager så skickar de en betallänk via mail. När du betalat så skickar de vagnen.

Svar på tråden Några med erfarenhet/beställt vagn från Babyplus i Nederländerna?