• lille Birger

Vad skulle du hitta på för aktivitet om du satt barnvakt?

Vad skulle du hitta på för aktivitet(er) om du var barnvakt i 9 timmar åt den här killen:

och hans husse/målsman hade givit dig i uppgift att ni skulle hitta på något skojigt.

Nallen är 3 år gammal, gillar sötsaker och snö.
  • Svar på tråden Vad skulle du hitta på för aktivitet om du satt barnvakt?
  • mycketsaft

Åh, Nallen, han är så söt! Eftersom att han gillar snö så skulle vi gå ut och bygga en liten snögrotta åt honom som vi kan busa i, kanske en snöborg! Sen åka lite pulka. När vi kom in igen skulle det bli varm o'boy och kakor. Sen skulle vi kunna vila en stund om han känner sig trött och slut, annars kunde vi spela lite TV-spel, och jag skulle låta honom vinna såklart! Nallen skulle få bestämma vad vi skulle äta och om han vill så lagar vi maten tillsammans, annars får han rita eller leka under tiden. Sen blir det mat och efter den kan vi leka en stund.

• lille Birger
    mycketsaft skrev 2013-03-20 12:51:12 följande:
    Åh, Nallen, han är så söt! Eftersom att han gillar snö så skulle vi gå ut och bygga en liten snögrotta åt honom som vi kan busa i, kanske en snöborg! Sen åka lite pulka. När vi kom in igen skulle det bli varm o'boy och kakor. Sen skulle vi kunna vila en stund om han känner sig trött och slut, annars kunde vi spela lite TV-spel, och jag skulle låta honom vinna såklart! Nallen skulle få bestämma vad vi skulle äta och om han vill så lagar vi maten tillsammans, annars får han rita eller leka under tiden. Sen blir det mat och efter den kan vi leka en stund.
    Oj. Vilken skojig dag!! Glad

Ja, nallen brukar bli väldigt trött efter att han varit ute och lekt. Han somnar alltid efteråt i famnen på en vuxen. Nalle
  • Anton Chigurh

Jag vet att den lille parveln är innehavare av en Uzi, jag hade tagit ut honom i trädgården, klätt honom varmt först, såklart, sen hade vi tränat närstrid i tättbebyggt område. Med skarp ammunition.

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • mycketsaft
    lille Birger skrev 2013-03-21 15:15:21 följande:
    Oj. Vilken skojig dag!! Glad

Ja, nallen brukar bli väldigt trött efter att han varit ute och lekt. Han somnar alltid efteråt i famnen på en vuxen. Nalle

Vad mysigt, han ser inte så tung ut så han hade fått sova i min famn tills han vaknar :)
Svar på tråden Vad skulle du hitta på för aktivitet om du satt barnvakt?