-
-
Svar på tråden Uppvakta min kille?
-
Vad gillar han?
Musik?
Favorit författare?
Något särskilt resemål?
Finns det något han velat göra en längre tid? -
Berätta det för honom...hur mycket han betyder...?
Annars kan ju helkroppsmassage vara en fin gest. Eller en extra god middag. Eller en weekendresa. -
Hannah76 skrev 2013-03-22 12:38:12 följande:Vad gillar han?
Musik?
Favorit författare?
Något särskilt resemål?
Finns det något han velat göra en längre tid?
Ja han gillar ju en del svenskmusik, Lars Winnerbäck Melissa Horn bla .. Läser gör han inte. Hade jag haft råd hade jag absolut bjudit med honom på en resa för han har inte varit utanför norden någon gång. Han är en sån fin människa men får aldrig någon uppskattaning utav det.
Hans ex krånglar fortfarande med vårdnaden om deras dotter och jag vill så gärna få honom att glömma det för ett tag. -
skriv ett fint brev till honom och laga en god middag som avnjuts med levande ljus och någit gott att dricka. till det kan du också klä upp dig, fixa hår och smink så han ser att du har ansträngt dig.
det kanske kan vara något?
-
Halling skrev 2013-03-22 12:49:44 följande:
Ja han gillar ju en del svenskmusik, Lars Winnerbäck Melissa Horn bla .. Läser gör han inte. Hade jag haft råd hade jag absolut bjudit med honom på en resa för han har inte varit utanför norden någon gång. Han är en sån fin människa men får aldrig någon uppskattaning utav det.
Hans ex krånglar fortfarande med vårdnaden om deras dotter och jag vill så gärna få honom att glömma det för ett tag.
Kan du inte skriva ner vad det är du gillar med honoom, varför du älskar honom, vad han gör som får dig att må bra, hur han får dig trygg, vad det är som lockar dig till skratt, varför han är en bra partner och en bra pappa osv osv osv.
Köpa biljetter till konsert? -
Hannah76 skrev 2013-03-22 12:53:17 följande:
Kan du inte skriva ner vad det är du gillar med honoom, varför du älskar honom, vad han gör som får dig att må bra, hur han får dig trygg, vad det är som lockar dig till skratt, varför han är en bra partner och en bra pappa osv osv osv.
Köpa biljetter till konsert?
Jo jag har tänkt på det jag också, och jag tänkte kanske att jag skulle skriva ett litet kärleksbrev till honom och skicka det på posten. Vi har haft det lite knakigt mellan oss men vi hittar alltid tillbaka till varandra pga att det finns så otroligt mycket kärlek mellan oss, men den får lixom aldrig komma fram pga allt annat.
Tack, det där lilla fick mig att inse att det faktiskt är viktigt. Tack Hannah76.