• Anonym (Öppensinnad)

Åldersskillnad vid sex: Var går dina gränser?

Jag är själv otroligt öppensinnad i denna frågan. Jag är kvinna, ca 30 år och skulle kunna tänka mig att ha sex med såväl en 17-åring som en 67-åring. Erfarenhetsmässigt så har jag hittills haft sex med en som är 4 år yngre, och en som är 33 år äldre. 

Var går era gränser? Besvara gärna dessa frågor:

1. Kön och ålder på dig. 
    2. Hur stor åldersskillnad skulle vara ok för dig?
    3. Hur stor åldersskillnad har du haft?

Minns nu att jag enbart menar sexuella relationer, du behöver alltså inte tänka på att du skulle kunna leva med personen också (om man är 25 år och vill ha barn kan det ju vara dumt att välja en 65-åring exempelvis, men det är ju en annan sak att bara ses och ha sex).  

• Svar på tråden Åldersskillnad vid sex: Var går dina gränser?
  • Anonym (Erik)
    Anonym (Förr äldre, nu yngre) skrev 2023-04-07 13:39:51 följande:
    Ok, tänkte bara eftersom det inte är ovanligt att t.ex. män över 30 som har sex med tjejer under 18 kallas pedofiler av en del.
    Pedofiler tänder på barn som INTE kommit in i puberteten. Den rätta termen är hebefil. Det är personer som tänder på unga som kommit in/passerat puberteten. 
    De som säger det slänger ur sig ord som de inte vet vad det betyder.
  • Anonym (Putte)

Jag är en nu 67 årig man. Som 16 åring hade jag sex med en kvinna som var 36 och en som var 47, inga som helst problem med detta. Nyligen också med en som var 23. Är man hungrig så äter man eller...? Denna åldersfixering är konstig.

• Anonym (Mattias)
    TheNam skrev 2023-04-07 20:09:43 följande:

56år Metoo 

Hur menar du med Metoo i detta sammanhan?
  • Anonym (Mattias)
    Anonym (Mattias) skrev 2023-04-07 22:45:04 följande:
    Hur menar du med Metoo i detta sammanhan?
    Sammanhang
  • Anonym (Förr äldre, nu yngre)
    Anonym (Putte) skrev 2023-04-07 18:19:49 följande:

Jag är en nu 67 årig man. Som 16 åring hade jag sex med en kvinna som var 36 och en som var 47, inga som helst problem med detta. Nyligen också med en som var 23. Är man hungrig så äter man eller...? Denna åldersfixering är konstig.

Härligt att du tar för dig. You go man!  Cool
  • Anonym (Jag q2)

Största åldersskillnaden. Jag varit med om var när jag hade sex med en tjej som var 16 år. Jag var själv 27 år.
     Var även ihop med en tjej som var 15år när jag var 23. Vi var ihop i ca 1.5 år innan åldersskillnaden kom i kapp oss. 

• TheNam

Metoo för mig är något negativt som oftast missbrukas av vissa....jag tror på medtycke från båda könen då det handlar om något sexuellt....

• Anonym (70-talisten)

1. Man, 44år
    2. Det vi har lagar om är väl rimligt, 15år och uppåt då
    3. Yngsta jag haft var 15år yngre än mig äldsta jag varit med var 13år äldre.

Haft sexpartners från 60,70,80 och 90talet. Synd man är gift nu, annars hade man ju kunna bräcka av nån från 2000talet nu också.

• Anonym (Intebarn)
    Anonym (Sindra) skrev 2013-11-25 00:40:10 följande:

1. Kvinna, 34 år. 
    2. 17-38 typ. 
    3. Största åldersskillnaden var med en kille som är 17 år yngre, alltså hälften så gammal som jag. Äldsta jag varit med är idag 40, dvs sex år äldre än jag. Rent åldersmässigt är 35 år den högsta ålder på mannen jag haft sex med. 

Varför ligger du med ett barn? Känns det inte fel att vara med ett barn när man är över 30?
  • Anonym (Intebarn)
    Anonym (70-talisten) skrev 2023-04-10 15:51:29 följande:

1. Man, 44år
    2. Det vi har lagar om är väl rimligt, 15år och uppåt då
    3. Yngsta jag haft var 15år yngre än mig äldsta jag varit med var 13år äldre.

Haft sexpartners från 60,70,80 och 90talet. Synd man är gift nu, annars hade man ju kunna bräcka av nån från 2000talet nu också.

Man är barn till 18 inte till 15. 
    Ligg inte med barn
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Bj)

kille på 42. Raggar enbart på kvinnor 65+

• Miss Sunny
    Anonym (Bj) skrev 2026-02-22 23:11:53 följande:

kille på 42. Raggar enbart på kvinnor 65+

You go man   Kyss
  • Anonym (Hmmmm....)

Är man och 48.  25-29 är mitt åldersspann. Annars får det vara. 

• Anonym (M44)
    Kön och ålder på dig. 
    2. Hur stor åldersskillnad skulle vara ok för dig? 
    3. Hur stor åldersskillnad har du haft?

Man 45
    2. Ca 10 år upp eller ned 
    3. Tror hon var 6 år äldre. 
  • Anonym (Micke)
    Anonym (Intebarn) skrev 2026-02-22 23:06:48 följande:
    Man är barn till 18 inte till 15. 
    Ligg inte med barn
    Jag gick i andra ring på gymnasiet när jag var 17 år. 
    Hade jobb på kvällar och helger. 

Knappast ett barn.  
  • Lu95

31 lastgammal

Jag och min granne som precis fyllde 45 körde en katt och råtta-lek i flera år innan vi till slut bestämde oss för att ligga häromveckan. Det har varit en otrolig spänning mellan oss och till slut fick vi bara agera på den. Jag kom i henne, vill bara fortsätta

• Anonym (Bj)
    Lu95 skrev 2026-02-26 03:07:14 följande:

31 lastgammal

Jag och min granne som precis fyllde 45 körde en katt och råtta-lek i flera år innan vi till slut bestämde oss för att ligga häromveckan. Det har varit en otrolig spänning mellan oss och till slut fick vi bara agera på den. Jag kom i henne, vill bara fortsätta

Är ni singlar och bor i lägenhet?
  • Lu95
    Anonym (Bj) skrev 2026-02-26 06:54:58 följande:
    Är ni singlar och bor i lägenhet?
    Vi bor vägg i vägg och är singlar
Svar på tråden Åldersskillnad vid sex: Var går dina gränser?