Novembermammor 2012 Stockholm
Hej! Mitt namn är Joanna, är 23 år och har en dotter som kom den 20 november 2012. Bor i en liten förort utanför Stockholm.
Jag är väldigt ny här på familjeliv.se och vet knappt vad som finns eller hur man ska söka på grupper, så därför startade jag denna. Får se om jag får med mig några på tråden ;).
Sen så är det så att jag inte har någon runt min ålder som har barn här i närheten där jag bor, så detta blir ett ''ypperligt'' ställe att kanske få sig en ny bekantskap eller liknande. Alla mina vänner är frivilligt barnlösa och lär vara det några år till ;). Älskar mina vänner, men det skulle vara roligt att prata med andra mammor med barn i samma ålder som också bor här i Stockholm.
Blir lite väl ensamt ibland av att bara vara hemma med en bebis, även fast det är helt underbart såklart. Öppna förskolan har jag varit på då och då, men känner mig inte riktigt bekväm där. Guh, låter verkligen som värsta ensamvargen haha, är långt ifrån det.
Vilket flummigt inlägg detta blev, men det skulle vara kul o se om det finns några November mammor därute som man kan få kontakt med här. Ibland kan det vara skönt att spy galla över att ens barn spyr ner hela en själv till några som förstår hehe ;).