Dåligt sex -> ingen lust längre
Är gift med en man sen två år, är kvinna, båda i 40-årsåldern.
Har under hela mitt liv aldrig haft några problem att komma flera ggr enbart av penetrerande sex, och alltid haft mkt lust överlag (ca 6-7 ggr/vecka även efter "nykär-fasen").
Med nuvarande är det en helt annan historia. Han är för det första mindre än tidigare partners, jag känner knappt att han är inne och jag hinner inte hjälpa mig själv med fingrarna då han kommer på 2 min. Detta är inget som stör mig då han gärna gör annat för mig. Men trots 100% ansträngning och tålamod från hans sida, förklaringar och fingervisningar osv från min sida så blir det inte bra. Han har noll känsla för hur man tillfredsställer mig, trots att han alltid försöker 10000%. Ofta slutar det med att han råkar riva mig/skava mig och vi ger upp.
Under två år kan antalet bra ligg (bra, inte underbart/fantastiskt etc.) räknas på fingrarna på två händer. Jag har gått från ett par orgasmer om dagen till någon i veckan.
Min lust har sakta dalat. Fram tills en månad sen var jag sugen på sex fortfarande, men så fort jag tänkt att "Ja, kanske skulle man ta initiativ." så inser jag att det inte kommer ge något och kroppen ger upp och jag tappar lusten. Nu har det gått över en månad sen sist jag öht tänkte på sex eller ville ha det. Jag har inte ens lust att ta på mig själv vilket annars alltid skett om jag inte haft sex istället den dagen.
Min man vill alltid väl, gör allt han kan för att få mig nöjd men det verkar omöjligt. Hur sjutton tar man sig ur något sånt här? Finns det andra som haft samma problem?