• Anonym (Rökare)

någon som slutat röka med hjälp av....

EL-CIGARETT? Har precis beställt hem en sådan här MED nikotin till en start. Min tanke var att börja vänja mig med en sån här med nikotin och sedan minska styrkan sucessivt tills jag röker utan nikotin! Någon som har testat el-ciggen? Erfarenhet?:):)

• Svar på tråden någon som slutat röka med hjälp av....
  • Anonym (Rökare)
    YummyMami skrev 2013-03-23 23:58:27 följande:
    Jag lyckades dra ner på rökningen avsendevärt med sådan sigarett, och sen det sita av rökningen försvann i samband med en rejäl förkylning. 
    grattis! låter toppen! använder du den än idag? hade du elcigg med nikotin i? =)
  • YummyMami

Tack!

Hade utan nikotin faktiskt, de hjälpte nog med låtsas glöd och röken. På slutut rökte jag kanske 3 st i veckan eller så, brukade tigga till mig från barnens pappa när vi sågs. Men en vecka i säng med skyhög feber och två följande veckor med hosta från helvettet gjorde att jag inte kunde sno sigaretter, och när jag nu klarade mig utan tre veckor så tyckte jag att de var dumt att ta mer. Så den vägen är de, ingen mer röka alls. 

Livet liiivet, varje dag något nytt, dyslexiamaniac.bloggplatsen.se
  • jashrinah

jag har slutat helt med hjälp av e-cigg . dock en helt utan nikotin ! det var lättare än jag från början trott , jag trodde att jag var nikotinberoende men haha det var jag visst inte , det jag inte ville förlora var min mysiga stund med kaffet !

• Anonym (Rökare)
    YummyMami skrev 2013-03-24 00:05:50 följande:
    Tack!

Hade utan nikotin faktiskt, de hjälpte nog med låtsas glöd och röken. På slutut rökte jag kanske 3 st i veckan eller så, brukade tigga till mig från barnens pappa när vi sågs. Men en vecka i säng med skyhög feber och två följande veckor med hosta från helvettet gjorde att jag inte kunde sno sigaretter, och när jag nu klarade mig utan tre veckor så tyckte jag att de var dumt att ta mer. Så den vägen är de, ingen mer röka alls. 
    Det låter superbra! grattis till det hälsosammare livet!!
    jashrinah skrev 2013-03-24 00:21:33 följande:
    jag har slutat helt med hjälp av e-cigg . dock en helt utan nikotin ! det var lättare än jag från början trott , jag trodde att jag var nikotinberoende men haha det var jag visst inte , det jag inte ville förlora var min mysiga stund med kaffet !
    Ja, alltså jag tror det är lite samma sak för mig, cigg efter morgonkaffe, cigg när man ligger på stranden eller när man sitter på kafeén och när man har precis har ätit! Men det är kul att man får positiv respons och jag undrar varför inte fler använder dessa! har även beställt en till pappa som rökt i drygt 45 år! får se hur det går ;)

• Queenie70

De tillfredsställer faktiskt "ta en ciggbehovet" över förväntan. Använde de utan nikotin. Nu röker jag tyvärr igen.

• elin92

Jag lyckades sluta tack vare dem :) firar 1 år rökfri i juni! Lycka till :)

• Anonym (Maggan)
    Anonym (Rökare) skrev 2013-03-23 23:43:22 följande:
    EL-CIGARETT? Har precis beställt hem en sådan här MED nikotin till en start. Min tanke var att börja vänja mig med en sån här med nikotin och sedan minska styrkan sucessivt tills jag röker utan nikotin! Någon som har testat el-ciggen? Erfarenhet?:):)

" rel="nofollow" target="_blank">

Det fungerar jätte bra.
    har varit rökfri i 4månader med hjälp av elcigarett.

Akta dig bara för oseriösa företag som säljer skräp. Finns endel som man måste skaffa abonemang hos och sedan prenumerera på osv dem skall du strunta i.

jag handlar själv ifrån
    www.lightyuorfire.se
    och
    www.ecocig.se

Lycka till.

• Anonym (Rökare)

Kul att höra positiva svar! Jag har själv beställt från Paulsaar, väntrar fortf på att få hem dem i brevlådan! hoppas på måndag :) någon som beställt därifrån?

• Johnna Sthlm

Jag beställde också ifrån ecocig.se fick paketet levererat till dörren dagen efter jag beställde.

Förträffligt bra produkt med mycket fin smak. 

Jag undrar dock om det är någon som vet hur man byter eller rättare sagt. Bästa sättet för att rengöra elcigaretten?
    Jag rökte Camel smak innan men nu vill jag prova denna:
    http://ecocig.se/product.php?id_product=20
    Malrboro smak och hörde att man bör tvätta eller köpa en helt ny behållare. Det kostar ju inte så mycket men ja, känns som att jag lika gärna kan tävtta den.

Tack
    /J 

• Johnna Sthlm
    Johnna Sthlm skrev 2013-04-10 18:21:50 följande:
    Jag beställde också ifrån ecocig.se fick paketet levererat till dörren dagen efter jag beställde.

Förträffligt bra produkt med mycket fin smak. 

Jag undrar dock om det är någon som vet hur man byter eller rättare sagt. Bästa sättet för att rengöra elcigaretten?
    Jag rökte Camel smak innan men nu vill jag prova denna:
    ecocig.se/product.php?id_product=20
    Malrboro smak och hörde att man bör tvätta eller köpa en helt ny behållare. Det kostar ju inte så mycket men ja, känns som att jag lika gärna kan tävtta den.

Tack
    /J 
    Hej Jonna.

Jag köpte 3st extra behållare eller Clearomizers som dem heter.

Jag älskar min ecigg och både röker den hemma och på jobbet, det var lite underliga blickar från början hos resten av personalen men nu tycker alla det luktar gott. Jag handlade från en engelsk sida först men det var så långa leveranstider så nu handlar jag också ifrån  ecocig.se och nu kommer produkterna dagen efter.

elcigg är absolut det bästa som hänt för oss rökare, finns ingen annan metod som är så bra för att sluta röka. Jag följde startguiden man får med i ecocig startpaketet och  nu röker jag helt utan nikotin.

tack.
    Maggan 
  • Calle no tobaco

Sjukt kul, jag var precis inne på en annan tråd gällande elcigaretter där jag rekommenderade dem att gå in på ecocig.se då jag själv är helt otroligt nöjd med deras produkter efter att ha haft dem i ett par månader. 
    Enkelt uttryckt, ecocig.se har den bästa elcigaretten. (Speciellt gillar jag deras ecojuicer)  Skrattande

Svar på tråden någon som slutat röka med hjälp av....