• Anonym (Flickvännen)

När ens partner har mindre lust:(

Jag och min sambo har varit tillsammans i 4 år.. Jag älskar honom med hela mitt hjärta men vårt sexliv är kasst!! Under våra 4 år har jag aldrig fått nån orgasm och min sambo verkar inte direkt bry sig om att försöka ge mig nån heller:( Han tycker det är skitäckligt att slicka och det är det bästa jag vet!! Jag är så sexuellt frustrerad inland så jag gråter! Tänker tillbaka på killar jag haft sex med och vet att de mer än gärna skulle vilja ha en natt med mig igen.. Ibland önskar jag att jag fick vara otrogen bara för en natt för att få sexa av mig, men vet ju att det inte funkar.. Någon som har nåt tips? Pratat har vi gjort massor och det hjälper inte :( Har köpt en leksak men den vill han inte använda:(

• Svar på tråden När ens partner har mindre lust:(
  • Anonym

Och när ni har pratat vad har han för anledning till att han inte vill lika mkt längre? Om han inte kan tillfredsställa dig varför tackar han nej till o använda en leksak ?
    Gillar din kille att få oralsex? Om han gör det så kanske du ska sluta med det o så får han se hur frustrerande det e. 

• Anonym (clone)

Clone-a-willy... från teknikmagasinet!  ;) Sa till min sambo att om han inte vill jämt så vill jag ha en back-up. Kommer kvällen o vill inte min sambo så tar jag fram hans "andra"... det brukar göra honom upphetsad tillslut... 

• detblirintebättre

Hej.

Gör slut - det blir inte bättre.

/ anonym gift man som läst varje forum och sökt på varje relationsbok som finns...

• Anonymq

Vad tror du om att hetsa honom, tillsammans med en tjej till?

Vi vet ju vad vi behöver och kan tillfredsställa dig!!

Är det något som du fantiserat om? Kan tänka dig?

Svar på tråden När ens partner har mindre lust:(